torsdag 23 september 2010

Kök

Hej på er.
.
Köks handukarna är travade på hög, inspiration från M och Jordgubbar med mjölks vackra vackra köks hyllor. Hela hennes kök är ju förresten to die for. Tyvärr har flera av mina fina koppar från Indiska gått sönder. Ingen som har ett gäng att sälja eller vet om det finns liknande nånstans.
.
Mitt nya jobb är en ren fröjd, underbara roliga tjejer och mycket att lära sig. Det enda som inte är bra är fortfarande att jag vill köpa så mycket hela tiden, gaaaaahhh. Så att lönen har blivit bättre kommer tyvärr inte att synas på ekonomin. Undrar hur jag ska förklara det här för Mange, haha.
.
Kram/ Marit

9 kommentarer:

SiljeVanilje sa...

Inspirerende blogg!:o)
Nydelige bilder!:o)

Tulipa sa...

Snyggt!

Gillar när kökshanddukarna ligger travade!

Indiska kommer med så många fina kollektioner jämt..det svåra är ju om man behöver fylla på något man köpt...

Kan tänka mig att jobbet är roligt, Åhlens har ett jättebra sortiment. När det gäller att shoppa julklappar kan jag gå in där och sen ha mycket avklarat på listan!!

trevlig helg!/ Kram Mariette

LIVS LYST sa...

Koselig. Rent. Ryddig. Fint!

Liv

Fröken Grön sa...

Först tjurade jag över att det bara var trista program på TV. Sen hittade jag din blogg, som har roat mig hela kvällen. Tack för det, Marit!
På återseende!
/Anna-Karin

Anonym sa...

Du får säga att du kom upp i en högre skatteklass när du fick högre lön, därför får du ut mindre ;o)

// Nilla

Jordgubbar med mjölk sa...

Snyggt ;-) Tack för länken vännen! Kopparna var supersöta, lite gammaldags sådär!

Hoppas du kan komma med lite fler bra köptips från Åhlens då! De brukar ha mycket fint!

Hoppas ni får en mysig helg!

Kram M

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar bara vilken färg du använder när du målar dina hyllor?För det är väl dom från IKEA?
Kram

Kullan Pullan sa...

Hej Marit!
Kul att du trivs på ditt nya jobb, Åhlens har ju så mycket fin inredning tycker jag.
Kram Paula

Anonym sa...

Härlig blogg du har! Väldigt inspirerande!
Vilka inredningstidningar tycker du bäst om? Det finns så många att köpa så jag vet inte vilken jag ska köpa.