fredag 24 september 2010

Beach house




Påslakan och örngott Fold Beige från Beachhouse (modell och färg ser ni på bilderna här nedanför) i den allra mjukaste t-shirt kvalite.
.
Jag sover så ofta jag kan i mina sängkläder från Beach house. Det är de skönaste du kan sova i. Det går inte ens att jämföra med andra sängkläder. Och just nu kan du köpa dessa till ett super bra pris hos Norrgården. Påslakanen har kostat 1.195 kr och kostar nu 650 kr, örngotten kostade tidigare 325 kr och nu 200 kr. Gäller endast i denna modell (Fold beige) och så långt lagret räcker! Bor du inte i närheten av butiken så skickas dom gärna till dig, frakt tillkommer.
.
Tel: 023-70 22 440
.
Kram /Marit

8 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Tusen tack söta Marit för din fina kommentar hos mig - jag blev verkligen jätteglad! ♥

Önskar dig en superfin helg i fina lakan :)

Kram Jes ♥

Lantligt i smultronbacken sa...

Sköna sängkläader är verkligen A och O. Själv så älskar jag Nyblom & Kolléns sängkläder.

Nybäddad säng.... måste nog bädda rent idag

Kram

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Fräscha sängkläder! Något att önska från tomten! ;)
Trevlig helg!

Barn & Inredning sa...

Gud så fin din header är.....och vilket fint foto på dig när du kavlar upp byxbenet.
Det ser ut som fotot är taget direkt ur en Lexington katalog....duktiga du!!

Hur får du så fin text på din header. Jag har nog försökt ett år hät på bloggen...gått in på gratis tecknitt, försökt på fotoshop, lyckas dok aldrig. Tipsa mig gärna :)

Än en gång....sååå snyggt.

Jag tycker det betyder mycket vad man har för sänglakan. Det ska vara mjuka svala och sköna framför allt!! Jag tycker Hemtex har bra kvalitet.

Ha en skön dag
Kram Malin

Barn & Inredning sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Janne sa...

Nydelig den nye headeren din, mye fint demin:)

Nyt søndagen,
*Janne*

Daggdroppe sa...

Wow,så snygg din nya header är!!
Ljus och fräsch och du är så fin på bilden.

Kram Sofia Daggdroppe

Lilla gårdshuset sa...

Wow vilken ny snygg header!!!

Kramis/Heléne