fredag 17 september 2010

Barn jeans






Jeans


Pojkarna har fått nya jeans till hösten. En cool modell med lite vridna smala ben och lösare passform upptill. Jeansen kommer från Lindex.

Grabbarna har nu samma storlek i nästan allt. Fröknarna på dagis har kommit på att det spelar ingen roll vilka stövlar dom får på sig. Det blev inge ärva-kläder-av-brorsan-och-spara-pengar här inte. Det blir väl Levis glad för så småningom förstår jag.
Idag fick vi frågan av fiskhandlaren som vi ofta får. Är det tvåäggs tvillingar? Lilla storebror och stora lillebror, våra goa busungar.
Levis pratar så det står härliga till. Helt plötsligt släpper det och det hände förra veckan. Nu kommer alla ord i en jäkla fart.

Kram /Marit

10 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Så herlige bilder!

Liv ;O)

Norrfrids Eija sa...

Ja de små är de bästa skatter som finns! Så fint det är att hänga upp jeansen i långa rader som ni har gjort...

fem barns mamma sa...

Hi, hi och jag har tvillingar som är så olika att främlingar nästan tror jag skojar:-)
Mysiga jeans, såå fint att även de fått komma upp på väggen!
Kram Emma

allt och inget sa...

Är dem mjuka eller hårda de där jeansen? var länge sen jag va på lindex nu men har tyckt deras jeans varit så hårda. Men dem va riktigt snygga så man kanske ska ta en sväng dit idag. Annars är jag mer för nova star jeansen som är som att ha mjukisbyxor på.

Malmkakan sa...

Hej Marit!

Vilka underbara bilder. Han är så snygg i sina nya jeans.

Här fick det inhandlas ett gäng nya jeans till sonen efter sommaren. Han hade växt ur ALLA.
Jisses va de drar iväg, verkar ju även så med er stora lillebror hi, hi...

Kram, Cecilia

sandra sa...

Fina bilder och jeansen såg jättefina ut, ska kolla in dem!

Linda sa...

Vilka underbara bilder :)

ha en fin söndag

n o r d i n g å r d e n sa...

Tuffa och gulliga Jeans, Lindex har jättemycket fint tycker jag! Så snyggt i din hall, tavlarna, skåpet och mattan, stilrent i ljust med bara ngn turkos detalj här och var! Mari.

Line sa...

Hei!!For noen skjønne gutter du har. Jeg har også to prinser, og venter snart nr 3!! Du har en virkelig flott blogg. Koselig om du titter innom meg på linelykkelig.blogspot.com

Sofie sa...

Snygga jeans och härliga bilder :) Jag har en fråga som jag skulle bli väldigt glad om jag fick svar om och det är vad det är för supertjusig tapet ni har i matplatsen? Den beiga med vita blommor? Tack på förhand :)

Kram, Sofie