söndag 4 november 2012

Fortfarande vilande

Hej på er.

Jag läser era hälsningar och blir alldeles rörd och varm i hela hjärtat. Bloggen ligger fortfarande nere och jag vet varken När eller Om jag kommer tillbaka. Kanske startar jag en ny blogg i framtiden..... vem vet.
Jag har ju alltid älskat att blogga men glädjen till allt det bara försvann.

Otroligt mycket saker har hänt i mitt liv, men jag börjar sakta men säkert komma tillbaka. Och jag känner hur glädjen återigen fyller min kropp. Jag har verkligen mått fruktansvärt dåligt och har varken kunnat se eller tänka klart. Men nu börjar det äntligen vända.

Tack alla ni som fortfarande kikar in här och som lämnar små hälsningar.
 Jag önskar jag kunde få ge er ett leende och krama om er alla.


Kram /Marit

55 kommentarer:

kjersti sa...

Min gode venn♥

Jeg vet det er et stort skritt for deg å komme tilbake, og jeg vet også at du en dag kommer styrket ut av det du går gjennom...
Når man er på bånn, kan det bare gå en vei, og det er oppover!

Tenker på deg hver dag,
KLEM♥

kjersti sa...

Og lille Levisen er jo bare til å spise opp♥

dsign & inredning sa...

<3

mariasvitabo sa...

Hoppas att allt blir bra för er!! Sänder dig en stor styrkekram<3

Kram Maria

Fröken K och livet på landet sa...

Åh, vad roligt att höra av dig Marit! Vi känner inte varandra men ditt inlägg berör! Ta väl hand om dig och din fina familj! Kram Karin

Gabriella sa...

Hoppas du får må bra snart och har din familj att krama hårt när livet är allt annat än lätt! Ta hand om dig!
Styrkekramar

Hem och Lycka sa...

Många kramar!

Anonym sa...

Hej Marit!

Hoppas du mår bättre snart. Ta hand om dig!

Kom tillbaka till bloggen när du själv orkar, lova att berätta var jag kan hitta dig om du startar en ny blogg. Jag vill väldigt gärna läsa den i så fall!

Kram

Sofia

Mitt skabbiga chica hus sa...

Bamsekram!

Två systrar sa...

Det viktigaste är att du och din familj, nära och kära har det bra!!! Hoppas att du mår bättre snart och jag skickar över massor av styrka. Saker och ting måste få ta tid!!! Kram fina du, vi saknar dig här! Charlotte-Två systrar

Carola sa...

men åh! där är du ju.
Så skönt att höra att du mår bra. bättre.
Jag hoppas såklart du kommer tillbaka.
Ta hand om er.


KRAM

Anonym sa...

Blir glad av att se ett inlägg här hos dig! Har haft dig & det som hänt i er närhet i tankarna många gånger! Allt gott! Kram kram!

Sara (fd Solsjö, Under en vind)

Anonym sa...

Hej! Åh vad skönt att få ett livstecken även om jag sett dig senaste veckorna på instagram. Blir lite orolig när du skriver att du mått så dåligt, undrar om du förlorat någon närstående eller om du psykiskt brakat ihop eller.., Man har upplevt dig som så sprudlande på bloggen. Själv brakade det ihop för mig för ca 8år sedan och det var en lång transport tillbaka.

Anonym sa...

fortsättning... Jag fick panikångest. Mår idag bra, riktigt bra sen jag blev gravid för 5år sedan. Fick en liten känning för ett litet tag sen, vilket fick mig att inse att man måste vara rädd om sig själv hela tiden. Vad det nu än är du varit med om så hoppas jag att du är på väg uppåt igen. Kram "tvillingmamma08"

emelie sa...

Kram!

Anonym sa...

Jag förstår ingenting, vad har hänt????
Saknar din fina mysiga blogg!
Kram Monica utan blogg

Anonym sa...

Fortfarnade vilande och en bild på ditt sovande barn, är han sjuk?????
Det låter så hemskt, ligger han på sjukhus?
Nu blir jag riktig orolig.
Kram från Lisa

Elsa på Hälsö sa...

Vi finns här.
Vi väntar på dig.
Vi hoppas att du mår lite bättre nu.

Vi hoppas att du kommer vilja fortsätta blogga för oss - NÄR DU VILL.

Have fatih och gör sånt som känns bra. I magen, själen, hjärtat.

Kram

Johanna sa...

Vad kul att höra från dig! Ta hand om dig!

Kram Johanna

Coolaannna sa...

Man känner liksom för att bara krama dig. Och jag känner med dig och saknar verkligen din blogg.

Varma kramar ANna

mitt liv som jag sa...

Skönt att höra att det börjar vända, jag hoppas att det fortsätter åt rätt håll! Styrkekram till dig /Jennifer

Anonym sa...

Åh vad jag saknar dina inlägg...men förstår ju att livet inte är så lätt eller roligt nu, hoppas hoppas hoppas att du kommer att börja blogga igen...Hoppas att allt i slutändan blir bra för er alla.

Kramar Carro

Det vita dårhuset sa...

Sträck på ryggen och försök andas in vad livet har att ge... Inte roligt när det händer saker som vänder upp & ner på allt men det glädjer mig att du är på väg åt rätt håll <3!

Unknown sa...

Stor kram till dig Marit!! Jag gick igenom tuffa saker för två år sedan och har inte läkt än, men jag känner att glädjen och lusten har kommit tillbaka och nu känner jag iaf hopp och tro till framtiden. Det tar tid och måste nog få göra det. I sinnom tid är man på banan igen. Saknar dig här på bloggen och önskar dig allt gott. Kram Pia/livet på fyran

Anonym sa...

Kramar <3

Birgitta sa...

Skickar ett gäng kramar >3

Anonym sa...

Åhh, Marit, vad bra att du är på väg att må bättre!

Jag vill bara skicka dig en stor, varm kram!!

Mona

Anonym sa...

jag hittade din blogg "ganska" sent men älskade den från första stund. jag hoppas att det verkligen bara blir bättre o bättre för dig.. din familj o alla som nu är involverade i den sorg ni går igenom, även fast jag inte har en aning om vad som hänt.
du har varit en enorm inspiration för mig när jag inrett o du verkar så pysslig o glad. hoppas du får ork att börja blogga igen vare sig det är här eller på nytt. :) må gott. /morrhoppan

Anonym sa...

Klart du ska göra det som känns bäst för dig! Hoppas du mår toppen snart, och jag är glad att du börjar komma tillbaks till glädjen. Men du ska veta när du väl börjar igen, så finns vi här och läser dina fantastiska inlägg! ♥

annis sa...

Många kramar <3

Anonym sa...

kram!!!!!

Anonym sa...

kram!!!!!

Anonym sa...

OOOOOOIIIIIIII, med glädje såg jag på en annan blogg att Du gjort ett inlägg och klickade in!! Hon är tillbax!!!!!Please please please, låt det vara sant!!!

Vackra finaste härliga coola Marit, hon skriver igen!!!!

Hoppas hoppas att Du orkar skriva i din härligt trendiga mysiga underbara kärleksfulla blogg snart!!Du berör oss alla och du får mig att både skratta och gråta med dina inlägg! Du vet väl om att Du är värdefull för oss läsare och att we are still waiting for You!!!WOMAN!!!!

VI SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅÅ!!!!!!

Anonym sa...

kramar till dig, marit! jag saknar dig och hur du inspirerade mig genom din blogg. hoppas du snart mår bra igen. det är det som är det viktigaste. all lycka och styrka. /elin kviddevitt

Jes/Vita villa vila sa...

Finaste M,

Stor kram till dig & dina fina! ♥

Jes

Anna sa...

Vad roligt att höra från dig. Trist att du haft det tufft men skönt att det börjat vända! Om du börjar blogga igen har du en trogen följare!!
Anna

Anonym sa...

Åh vad jag saknar dina inlägg! Kram Lotta

Sandra sa...

Åh vad jag saknar dina inlägg Marit! Saknar dig så!

Lycka är ~ Onnea on sa...

hoppas du mår bättre och har det bra. Önskar dig en riktigt fin juletid!
~M~

Anonym sa...

Tänker på dig Marit och hoppas du mår bra! Önskar dig och din familj en fin jul.

Sofia

Anonym sa...

We still miss You....

Pleeeeeeeeeease be our mate again...

live laugh and love us again ..pleease...

Anonym sa...

Det ser ut som du har ny pojkvän och ett barn till??? Eller en kompis??? Berätta!

SOFIE sa...

Saknar din blogg men det är roligt att få följa dig på instagram nu iaf ;) Hoppas du kommer tycka att det blir roligt att blogga igen för du är underbar! <3 kramar!

Anonym sa...

På instagram står God Jul Marit och Per!!?? Har du och Mange delat på er?Kramar i massor!!!Trogen läsare

Anonym sa...

Vad har hänt med dig och Mange?? Blir superförvånad när du plötsligt har en ny kille!!

Anonym sa...

Önskar dig ett GOTT nytt 2013! Härlig, glad bild med dig och skotern i vintervädret! Kom tillbaka till bloggen (eller starta en ny om det känns konstigt vetja...) Hälsar en av dina "anonyma bloggläsare" /Susanne

Anonym sa...

e det någon som kan svara om de har skilt sig?De gifte sig för 6 månader sedan???Nu en ny man med påalla bilder??vad händer??

Elin M sa...

Miss you Marit! Hoppas du hittar tillbaka till blogglusten snart, här är en som skulle bli väldigt glad i så fall ;)

Jes/Vita villa vila sa...

♥ ♥ ♥

B sa...

I know exactly how you feel - I have also 'rested' my blog. I just wanted to pop in and say I saw your gorgeous home and you and your gorgeous family in '25 Beautiful Homes' today! I sat down with my morning coffee and my magazine and...there you were! I felt like I was seeing an old friend in a magazine! I almost said - "I know her!"
I wish you all the best lovely lady. xxx

Fru Fly * Heidi sa...

Hei Marit!
Jeg er bare innom for å si at jeg tenker på deg. Håper inderlig at det lysner i livet ditt, jeg ønsker deg alt godt. Varme klemmer

Unknown sa...

Hejsan! Bara lilla jag som kikar runt och lämnar lite avtryck. Tack för all fin inspiration! KRAM Petra E www.romantiskahem.blogspot.com

Jes/Vita villa vila sa...

♥ ♥ ♥

Anonym sa...

Mycket fin sida och massor av inspiration, det tackar jag för, undrar dock om du slutat helt att blogga eller bytt ställe?

Letar någon som kanske skulle vilja hjälpa mig sy en väska och "plånbok, kalender, mobil" grej =D då jag har så svårt själv att sy pga. funktionsnedsättningar av sjukdom!

Svårt med mina händer, kropp och saknaden av nog med muskelstyrka...

Jag önskar dig/er en fortsatt bra sommar och att du kanske endast tagit en paus...härligt iallafall att kika runt här på din fina blogg!

Mahmoud Amin sa...

منصة تداول الفرنسي الجديدة المقدمة من البنك السعودي الفرنسي كابيتال