onsdag 27 oktober 2010

Nya väskan


Hon är så fin, min nya svarta skönhet


På en regnig gata i Bryssel


Istället för att köpa en massa små grejjer så la jag pengarna på en väska istället. Och jag är så nöjd så nöjd. Den är så himla mjuk i svart skinn och i en perfekt vardags storlek. Visst är den fin?
.
Det blev ju lite smått till barnen förstås men inga kläder eller skor till mig. Men vi hittade en jätte charmig butik som var lite som vår variant av Granit. Där köpte jag lite köksmått i glas, små söta flaskor att ha mjölk i när man bjuder på fika och en flaska olivolja. Hade kunnat köpa mycket mer därinne om jag haft en extra resväska med mig.
Idag har jag varit hemma med en liten febrig Levis, Maximilian skulle absolut till dagis ett par timmar för idag var det nallens dag och Max hade ju fått en brun, mjuk, tröja med "ludd" på av mormor så han tyckte att han såg ut som en björn, sötkorven.
.
Kram /Marit
.
Veronika Svensson i Trollhättan med bidraget till tävlingen "We made a wish, and YOU came true" Maila din adress till mig så Jenny kan skicka ditt presentkort. Maritsvitaskrin@live.se

14 kommentarer:

Moodboardwithflowers sa...

Å väskan... vill också ha!Åhlens?

niinaslycka sa...

Vad skönt med en weekend med tjejerna mitt i höstrusket, sånt piggar upp! Ha det gott!

himlen runt hörnet sa...

Yberfin väska! Går den få tag i här hemma i Sverige? Marit, måste bara fråga vad du målat det fina skåpet i sovrummet med för färg?

Hoppas han kryar på sig lille prinsen!

Kram Kimmie

Anonym sa...

Hei.Jeg liker så godt fargen på skapet.hva slags maling og glans har du brukt?

Anonym sa...

Hei.Jeg liker så godt fargen på skapet.hva slags maling og glans har du brukt?

Malmkakan sa...

Välkommen hem!

Ser ut som att du haft en trevlig weekend i Bryssel.

Snygg väska, såg ut som tyg på bilden. Måste va riktigt mjukt skinn.

Kram,
Cecilia

Jorid + NOE Blog sa...

Velkommen heim!
Så flott den vesken var :-))

Ha en fin kveld!
klem Jorid

Sandra sa...

Åh så fin den är! Kram

Moodboardwithflowers sa...

ja..nu fattar jag... haha.. jag såg en typ likadan WERA väska juuu

kjersti sa...

Hei vakre:)

Ja, jeg fikk din sms, men tror den kom noen timer etter at du sendte den, for fikk den midt på natta;)
Utrolig fin veske, liker så godt den lange skulderreimen!
Og for en fantastastisk vakker leilighet dere besøkte, skulle gjerne hatt den takhøyden...;)

Håper lille Levisen kvikner til snart♥
KLEM fra meg

Anonym sa...

supersnygg väska, mkt Marit!!
kram marie j

Mitt skabbiga chica hus sa...

Helt underbar väska!

Nu sitter jag här och sippar på ett glas bubbel denna torsdagkväll...(gud vad jag e förtappad;o) men man måste väl få fira att man gått på helg, eller..?

Kraaaam!
Mia

Fröken Grön sa...

Konstigt är det, men handväskor kan man aldrig få nog av! Det var en fin en som du har hittat, - kul med ett reseminne dessutom.
Trevlig helg!
/Anna-Karin

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Mycket fin väska och vilken drömbostad där i Bryssel!!!! Dörrarna, wow! Trevlig helg, kram