torsdag 21 oktober 2010

Muffinsbak


Maximilian och hans söta kompis Måns tyckte det var toppen med fika efter dagis

Idag har vi bakat här hemma efter jobb och dagis. Det blev muffins, enkelt när barn vill vara med och grejja. Vi körde med hallon och lite crumble på toppen. Grabbarna tyckte det var smaskens. Men det var en låååååång väntan när dom skulle gräddas i ugnen. Sötkorvarna trodde aldrig dom skulle bli klara.
.
Imorgon är sista dagen att tävla, så passa på här. Klockan 20.30 kommer Jenny att gästblogga och berätta vilka vinnarna är. Själv åker på tjej resa med bästa vännerna till Bryssel. Fredag-Måndag. God mat, vin, shopping och sovmornar. Lyx för småbarnsmammorna. Så mitt nya nyttiga liv börjar på Tisdag ;)
.
Kram på er och lycka till /Marit

4 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Jag behöver lite råd, slänger iväg mina funderingar till alla på min blogglista!

Titta in om du har lust!
AC

marie j sa...

söta dom är mina dagispojkar, saknar alla "mina" barn på jobbet!! hoppas ni får en härlig resa med mkt skoj och SHOPPING! förresten har det kommit in några fleeceoveraller i stl 62 än?
kram marie j

kaos i ett vitt hus sa...

hihi, va kul, jag har oxå en "gravid-mage" *fniss* så sött på dig men inte lika sött när min man påstår att "det MÅSTE ligga en bebis därinne" och man dessutom önskar att det gjorde det.. ;)
fin klänning och njut av resan!!
/ninna

sandra sa...

Vad gott med muffins! Min son älskar det!