måndag 18 oktober 2010

En serveringsvagn kommer lastad



Hej!
.
I Lördags hittade jag en lite serveringsvagn på loppis för ett par 10:or. Jag visste inte då var jag skulle ha den (nu struntar jag i Manges regler efter förlusten med plåtskåpet)
När jag kom hem testade jag den först i mitt och Manges sovrum, men där var den inge bra.
Så den hamnade i Maxens rum. Just nu är den fylld med lite böcker, ett par extra plädar till den koj-byggen, lite lego och en väghyvel i rejält plåt, också den från loppis. Och när han såg den så tyckte han jag hade köpt en jätte fin ny möbel till honom, sådan mor sådan son ;) Jag vill också tillägga att han älskar att gå på loppisar.
Vad roligt att så många är med och tävlar. Ni har verkligen jätte många fina förslag. Det blir svårt att välja för Jenny tror jag.
.
Kram /Marit

10 kommentarer:

kjersti sa...

Wow, så bra DET ble Marit:)
Herlig kontrast til den nostalgiske sengen,
og et røft innslag på et gutterom!
Hmm, skal ha det i bakhodet, dersom
noe lignende skulle dukke opp:)
Klart det er gøy å være med mamman
på loppis, Lukas er veldig glad i vaflene, hihi...

Nyt kvelden, min venn
God klem fra meg

Villa Hemma sa...

Fiiiin. Du verkar ha toppenloppisar hos dig. Här finns bara gamla eterneller och skrafs :)

Det var höstens första vab så vi får nog vara nöjda *ta i sten, hoppa över en katt osv*

Haha, jag skall fota sängen. Kan säga att Sigges rum inte direkt är bloggmaterial efter 3 dagars intensiv lek :)

kram

sandra sa...

Det blev jättefint, att jag aldrig hittar något sådant på en loppis här i närheten!

Kram!

Fröken Fräken sa...

En sådan "serveringsvagn" har jag också! Kommer från Ikea, och var väl tänkt som tv-bänk, men jag har mer använt den som häftigt sideboard. :-)

NerbyKatta sa...

Cool möbel! Passar nog till lite allt möjligt skulle jag tro.. Köra rallt med tex ;)

Min yngsta kille gillar också att åka på loppis. Mammas kille *fniss*

Du har en härlig blogg :) Läser alla dina inlägg, men är dålig på att lämna spår efter mig...

Lycka till med nya jobbet btw!
Kram Katarina.

NerbyKatta sa...

Menar rally förstås ;) Tryckfelsnisse var i farten

Hem och Lycka sa...

Smart, snyggt och praktiskt!

kram

Skrot och Skruv sa...

Bra gjort att strunta i Mange lite, killar är bra att ha men ibland är det bäst att bara ignorera dem fullständigt!! Det blev ju riktigt riktigt bra med den på lillkillens rum.

Kram Annica

Malmkakan sa...

Aahh, det blev ju hur bra som helst!
Fiffig förvaring för åt Max.

Kram, Cecilia

Anonym sa...

Hej, Vart har du köpt den fina sängen? Skulle vara så fin till min son. Mvh Åsa