torsdag 7 oktober 2010

Underbara bloggläsare

.
Jag har nog världens gulligaste bloggläsare.
.
Inte nog med att jag får flera goa mail och kommentarer från er (ni anar inte hur glad jag blir, även om jag inte hinner skriva tillbaka till er alla). En tjej som heter Jenny hade läst att vi älskade svamp här hemma men inte hade tid att gå ute i skogen men två små busfrön. Så hon kom in på mitt jobb med jätte mycket torkad svamp till oss.
Ser du Jenny, det har redan försvunnit en hel del. Tusen tack igen gulliga rara du.

.
Kram /Marit

6 kommentarer:

Körsbärsgården sa...

Det var en omtänksam och som det verkar en mycket uppskattad gåva. Vad gulligt gjort! Tänk vilka överraskningar blogg-världen bjuder på. :)

Efter mycket regn och kraftig blåst har nu solen kommit fram och det är en fin höstkväll. En deg står på jäsning och ett par magasin ligger olästa: de kommer att komma väl till pass tillsammans med en kopp the lite senare.

Må så gott, så här på sluttampen av veckan!

Vänlig hälsning från Karin

Marits vita skrin sa...

Åh vilken härlig kväll du har framför dig hör jag, Karin.
Själv ger jag mig nu ut i löparspåret. Så jag kan äta lite extra gottit sen ;)

Kram kram
Marit

Linruz sa...

Ja tänk vad bloggandet ger en mycket.
Gulligt av tjejen.
Kram Lina

Jenny sa...

Oj, vad snällt att komma med svamp!

Kram!

Det vita dårhuset sa...

Men visst ger bloggvärlden mycket Marit!
Jag har fått flera vänner genom bloggen och då har jag inte träffat alla. Men det finns vissa som bara sätter sig i hjärtat...

Ha en bra Torsdagskväll gumman.
Kramen

Loella sa...

Vad gulligt och omtänksamt av henne! Bloggens vägar äro otugrundliga...:)


KRam Loella