tisdag 12 oktober 2010

Kollage vägg

Hatten köpte jag och min förra pojkvän på en resa i Dominikanska republiken för 10 år sen.


Hej!
.
Väggen i sovrummet är klar. Det fick bli en salig blandning av det mesta. Ett par fotografier, en bit inramad tapet, en bräda som jag textat på, en canvas som jag köpt av Emelie och en gammal loppis spegel. Vi får se om det fylls på med några fler hattar så småningom.
..
Idag har vi haft inventering på jobbet så nu känns det som om hela huvudet piper. Tror jag går och lägger mig med en färsk Elle tidning i sängen för nu är det bara hockey och fotboll som gäller här hemma..... tråkigt eller hur?

Kram /Marit

6 kommentarer:

Moodboardwithflowers sa...

ja.. fotboll är tråkigt!

Det Vita Drömhuset sa...

ja, fotboll klarar jag mig utan! :) Hellre en bra tidning eller bok då.
Underbart fin blogg du har! =)
Kram

Emelie sa...

Hej vännen!
Så fint det blev på väggen! Fotona på dig och Mange är sååå fina! Och blä blä blä för fotboll och hockey. =( Att krypa ner med bästa tidningen verkar vara en utomordentlig idé...Go for it!

kram kram Emelie

HOUSE OF SVEA sa...

Så fint! Jag har också en vägg där jag vill ha massa olika tavlor och ramar. Måste bara samla på mig lite udda ramar!

Vad fin din tavla blev =)

Kram Anna

Jorid + NOE Blog sa...

Så fiin Marit! :D
Ha en fin kveld!
Kram Jorid

Fröken Grön sa...

Jättefint med fotovägg och stråhatten är verkligen pricken över i! Måste säga att jag blev lite förälskad i din lilla pall också...
Må så gott!
/Anna-Karin