onsdag 8 februari 2012

Whatever she´s having

 I take whatever she´s having :-)

Har en riktig hatkärlek till denna kettlebell. Dryg träning så in i h***vete, men så jäkla effektiv och bra träning för hela kroppen. Nu har jag lyckats "byta upp mig" till en 12 kg  kb i alla mina övningar. Det är faktiskt skit kul att känna att jag blir starkare och starkare och orkar mer och mer. Vill försöka få till en chockvecka snart och hinna med träning varje dag, men alltid är det nåt som kommer emellan nån av dagarna.....

Kram /Marit

13 kommentarer:

Unknown sa...

Duktiga du! ;)

Mitt skabbiga chica hus sa...

Häng på mina SEX(!) chockveckor vettja;-) Fy faan jag är helt slut. Och lite äggvita till frukost. Men det går framåt, kläderna sitter lösare och jag känner mig sjuukt stark:-)

Magrutor beach 2012. Eller nåja, nästan iaf:-)

Kraaam!

Emelie sa...

Duktiga du!

Fröken Gredelin sa...

Du verkar vara en riktig superkvinna som hinner med jobb, barn och en massa annat! Förstår att det känns underbart att få märka att man orkar mer och mer. Själv försöker jag trösta mig med att man faktiskt FÅR vara rund och go när man är tjej och har fått barn och allt sånt *harkel*:-)

vår lille verden sa...

Hei Marit.Så flink du er!
Stå på:))
klem

mitt liv som jag sa...

Heja Marit, du är jätteduktigt med träningen och det syns verkligen på dig, det ger resultat! Och tänk att det är ju faktiskt bra med någon vilodag så att kroppen får chans att återhämta sig. Kram Jennifer

Dagar hos mig sa...

Otroligt, 12 kg... Imponerad:)

Inredningsfrun sa...

Men hallåååå! Nu har du nog varit i mitt privata album och lånat den där översta bilden va ;). Moahahaha!!

Jag ska nog oxå börja träna... snart....

KRAM

Åsa sa...

Testade på kettlebell för första gången igår, Puh!

Vart tränar du?

Marits vita skrin sa...

Jag tränar hemma, Åsa.

Kram / Marit

Jes/Vita villa vila sa...

Du är grym tjejen!!

Kram ♥

LIVSGLITTER sa...

Jobbigt som tusan men fy tusan så bra dom är! Nu blev jag peppad att komma igång igen..bara..denna förkylning ger sej!!! Kram till dej fina!

Anonym sa...

Kan du lägga upp dina övningar här på bloggen är du snäll? Du är så inspirerande och har så fin stil. Du är
Min förebild trots jag inte känner dig. Dy kommer va sen snyggaste bruden i år:-)