torsdag 23 februari 2012

Inspiration till fotojobb


Nu ska jag berätta vad det är för roliga möten jag haft på sistone.

 Jag ska vara stylist och rekvisitör (?) på en fotografering och reklamfilm för vårat köpcentrum. Både reklamfilmen och mode reportaget kommer att fotas i helgen som kommer. Så idag har jag sprungit runt i Kupolen som en yr höna och plockat ihop allt ifrån en skottkärra till snygga halsband. Det kommer att blir en vårfräsch, familjär, och färgsprakande känsla. Jag har aldrig gjort nåt sånt här tidigare, men det är verkligen skit kul. Tycker ordet stylist smakar så bra när jag säger det också, hahaha. Hoppas hoppas hoppas att det blir bra. Jag är skitnervös, men jag hoppas jag lyckas leverera.
Det är ganska svårt ändå att tänka helhet  i så många olika aspekter och människor. sen handlar det ju mest om att ha koll än att ha bra smak när det gäller sådana här saker. Min egna stil har ju ingenting med ett sånt här jobb att göra.

Nej, nu måste jag sätta mig och skriva upp vad jag har kvar att fixa med imorgon..... I mitt adhd-huvud är ganska rörigt just nu, hahaha.
Självklart kommer ni att få se resultatet sen.

Kram /Marit

15 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig blogg!
Har du adhd eller sa du det bara?

mitt liv som jag sa...

Du kommer att fixa det galant!

Anonym sa...

Du kommer fixa det galant vännen. Jag är så otroligt stolt över dej. Så otroligt duktig som du är! Pok Carro

Hedvigochjag.se sa...

Det fixar du lätt som en plätt!

Träna, träna,träna och hälsa sa...

Klart det kommer gå bra söta du! Good Luck!!! Kram

Marits vita skrin sa...

Svar till Anonym:

Alltså, jag har aldrig fått diagnosen Adhd, men eftersom jag vet att jag har sådana koncentrations svårigheter så förstår jag ju att nånting åt det hållet har jag.
Min mamma är också helt säker på det.... Ett under att jag klarade skolan så bra som jag gjorde.
tror faktikst jag ska kolla upp det eftersom det hämmar mig i så mycket ibland. Läser ofta om det på nätet och känner igen mig i allt.

Mvh Marit

Anonym sa...

Det är skillnad på adhd hos flickor och pojkar. Jag rekomenderar att du läser boken Flickor med adhd. Där kan du finna många svar på dina funderingar. Finns på bibliotek och på nätet.

Marits vita skrin sa...

Tack. Det ska jag absolut göra.

Mvh Marit

Eva sa...

Det kommer du fixa alldeles galant tror jag! Vilka coola galgar, var har du hittat dom?

Fröken Gredelin sa...

Vilket underbart roligt jobb! Hoppas man får se slutresultatet här på bloggen sen?:)

Anonym sa...

Va kul! Jag tror du kommer fixa det grymt bra!

Radhusdrömmar sa...

Åh vad roligt!
Bra jobbat :)

Det kommer gå galant tror jag, kommer den ligga på någon sida så man kan se den sedan?

Kram
Johanna

Anonym sa...

Vad kul för dig Marit, "det går bra nu" som Petter skulle sagt ;-)
Klart du kommer bli bra som stylist så snygg som du är!
Kram från Hällberget

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Vad roligt!!

Vill oxå passa på att tipsa dig om en tävling hos mig som jag tror passar dig..

http://uj76.blogspot.com/2012/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_23.html

..en med chans att vinna ett presentkort värt 400kr från en UNDERBAR inredningsbutik!

Ha en fortsatt trevlig helg :)

kristinhübenbecker sa...

Lycka till fina du! Tvivlar inte en sekund på att du inte kommer fixa det! :)

Kram Kristin