fredag 3 februari 2012

Tyllis


 Jag är lite nykär på nytt i min "prinsesslampa" i tyll som jag gjort själv. Skulle såklart helst av allt vilja ha en äkta Jonas Bolin, men så länge jag inte har råd av en sån njuter jag av min alldeles egna kopia alá Marit :-) Om du är nyfiken hur jag gjorde när jag tillverkade den så kika här.
Jag märker att jag dras till allt med tyll just nu. Kan det ha att göra med en viss klänning som jag går runt och tänker på hela tiden......

Nya härliga sängkläder i linne som jag tokfyndat på Hemtex till ca 1/4 av det ord priset. Ett utmärkt ombyte till mina beach house. Tycker det är skitsnyggt när dom är sådär linneskrynkliga och krispigt vita.

Tack för alla tips och positiva hälsningar om brudbuketten. Älskar när jag får tips och trix från er blomsterkunniga människor därute. Det är nog dessa färger och blommor jag vill ha tror jag.

Kram /Marit

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej!

Vilken härlig blogg du har! Glad att jag hittade hit! Så mycket fint! Lampan var ju så fin! Imponerad!

Anonym sa...

Hej, jag vill bara säga att jag var på väg att ta ett glas vin, i väntan på middagen. Men efter att ha läst din blogg i 15 min så tar jag en löprunda först. Tack för den inspirationen!