måndag 20 februari 2012

IKEA/Livet hemma


Foto: Nina Broberg/IKEA Livet Hemma

Vackra inspirerande bilder från Ikea.
Dom är duktiga på inspirations bilder det stora varuhuset tycker jag.

Tack för all gullig input om klänningarna. Jag ska maila dom och kolla läget. Hur lång tid det tar med leverans och så.
Hahaha, det är ca 3,5 mån kvar till bröllopet och jag har varken klänning eller ställe för vigsel och fest helt spikat. Det är sååååå typiskt oss alltså. Våra vänner är inte ett dugg förvånade. Men jag har en skön det-ordnar-sig-känsla ändå. det brukar alltid fixa sig till det bästa på nåt vis.

Kram /Marit 

3 kommentarer:

Anonym sa...

чудові фото ))

mitt liv som jag sa...

Självklart löser det sig! Vi var ännu senare ute, jag köpte min klänning i februari och vi gifte oss 26/3 och maken köpte sina kläder typ en vecka innan men allt blev superbra och en oförglömlig dag fick vi! Det viktiga är ju egentligen bara er kärlek, det runt i kring är bara bonus :). Kram Jennifer

Hemma på Sjuan sa...

Det löser sig säkert både med ställe och klänning. Fina klänningar i förra inlägget!
Kram Suss