söndag 19 februari 2012

Sarah Seven klänningar






Orkar ni hänga med på denna klänningsjakt längre?

Eller är ni trötta på vel-Marit. Men egentligen, hur vackra är inte dessa skönheter då? Jag fastande direkt för den på bilden högst upp. Det var härliga Kjersti som tipsade mig om den här sidan. Ett enkelt meddelande på facebook och jag kan knappt tänka på nåt annat i klänningsväg längre. Tack söta goa Kjersti, vi har exakt samma smak du och jag, är så glad att jag funnit dig :-)
Klänningarna sys upp i Usa efter dina egna mått. Det enda jag är orolig över är mina tuttar, dom är inte sådär små och nätta som modellens. Aja, det ordnar sig, går väl att fixa till på nåt vis säkert.
Visst är dom vackra. En riktig bröllopsklänningsdröm ala Marit.

 I morgon har jag ett spännande lunch möte igen *hemlighetsfull*

Kram /Marit

Ps. Är det fler än jag som tycker att bilderna man laddar upp på bloggen blir suddiga. Dom är inte det före, och förstorar man upp fotona så är dom skarpa. Knasigt.....

19 kommentarer:

Hedvigochjag.se sa...

sååååå fin!! och vi vill se dina bröd uppbullade! =)

närå.. det blir nog bra, tror du inte? I VÄRSTA fall kan du nog sälja den på nätet?

Mrs Lollipop sa...

vilka vackra! tyckte mest om den långa klänningen, men det var till mig det =)
du skulle se ljuvlig ut i din fina =)

♥ Camilla ♥ sa...

Underbar klänning!

Tycker också att bloggbilderna blir dåliga men det blev mycket bättre när jag började ladda upp dem till Photobucket först och sedan lägga in dem i bloggen därifrån.

mariasvitabo sa...

Vilka fina klänningar! Tycker att du ska slå till;) den långa är min favorit!
Mina bilder blir också suddiga! Knasigt!

Kram Maria

Elin sa...

Följer gäärna med i klänningsjakten :) Dessa praliner var ju tokfina!

Unknown sa...

Tröttnar inte. Inte alls.
Det är så generöst av dig att låta oss få följa med...

Kram!

sandra sa...

Du blir nog helt undebart vacker i denna klänning. Har inte tyckt om korta bröllopsklänningar förut, men du har fått mig att ändra uppfattning. Så vacker

curlingmamman sa...

Åh, vad vackra alldeles underbara :)

Mitt skabbiga chica hus sa...

Underbara! Frågan är ju bara om man törs beställa från USA, med risk att den kommer precis innan bröllopet utan att ha provat? Och uppge dina mått nu när du garanterat rasar lite innan bröllopet....
Jag tror nog inte jag skulle våga faktiskt.
Men du är å andra sidan en tuff brud:-)

Kraam!

Jes/Vita villa vila sa...

Underbar klänning vännen! Du kommer bli vacker som en dröm!

Stor kram Jes

Ps! Tröttnar aldrig på att se olika bruklänningar!

Anonym sa...

Det var virkelig vakre kjoler, Marit. Og nei, man blir ikke lei av å følge en kommende brud sin jakt på den perfekte kjole :) Klem fra Tonje

Caroline sa...

Inte kan man ledsna på så vackra klänningar! Jag älskade den långa klänningen också, underbar.

Ha en fin dag!

Radhusdrömmar sa...

Jättesöta!
Den långa var snäppet finare.

Hoppas att det är bra med dig!

Kram
Johanna

livinganddreams.blogspot.com sa...

Verkligen vackra klänningar :)
Kommer lägga upp ett inlägg om fin,fiina klänningar i dagarna så kika in :)


/Tess

Sofia sa...

Jättevacker!!

Jag har samma problem med bilderna. Bra att du tog upp det, nu kan jag hålla koll och se om du får några bra tips och råd.:-)

Laddar jag upp bilder från min Iphone så blir de jättefine men inte från en dyr och redig systemkamera, skumt:-(

Tack för en fantastisk blogg!!

Bejben sa...

Marit; det finns silvertejp....funkar finfint att fixa tuttarna med! ;)
Fina klänningar!

Amanda sa...

Hej!
Jag har själv funderat på en Sarah Seven-klänning till kommande bröllop. Jag råder dig att goggla mer information om henne då jag har sett sidor som fått mig att tänka om, med sena leveranser och slarviga klänningar....
men jag håller med dig, de är underbart vackra!

Anonym sa...

Oj va fina:)! Den långa är min favorit:)! Trevlig kväll! Kram jecka

Kristin i Villa Hillbo sa...

Vilka superfina klänningar! Gillar särskilt den kortare modellen, tror jag skulle passa dig fint.

Kram Kristin