söndag 26 februari 2012

Styling uppdrag

OMG!!!
Det har varit 2 helt fantastiskt roliga dagar.
Helt slut är jag nu när jag sitter och dåsar i soffan med underklänning och tofs på huvet. Men självklart vill jag visa er lite bilder från helgens modefotografering och reklamfilmsinspelning.
Jobbet var ju åt Kupolen som jag berättade tidigare, och Hanna hade plockat ut modeller och satt ihop en Kupolenfamilj. En mamma, pappa, fjortis, 8 årig kille, 1,5 åriga Iris, en morfar och en hund. Dessa har jag haft äran att styla i helgen med både kläder och rekvisita till fotograferingarna.

 Detta är en bråkdel av alla kläder och skor jag hade plockat.
 Snygga Mamman och söta Iris under fotograferingen
 Min allra minsta och sötaste modell Iris 1,5 år, som jag stylade.
Hon var så charmig och go hela tiden.
 Här står några i gänget och tittar på skärmen där bilderna visas
 Hår och make tjejerna, Mikaela och Geraldine.
 Några få snygga accessoarer fanns det.......
 Jag och våran "fjortis". Jag försöker vara lika cool..... gick inge bra :-)
Här sitter vi. Jag och Hanna, marknadschefen på Kupolen, och lilla Iris på em idag och är nog ganska trötta efter 2 roliga dagar.

Nu går jag nog och sover snart, för imorgon blir det också en rolig dag ;-)

Kram /Marit

5 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Hihi, härligt! Blir spännande att se resultat sedan :).

Unknown sa...

Wow vad kul! Kommer det gå på TV så att vi i Skåne också får se? :)

Njut av att ha ett så fantastiskt jobb som du har! Få förunnat!

Träna, träna,träna och hälsa sa...

Är så stolt över dig! Du är så duktig Marit!!

Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Åh vad roligt för dig Marit!!! Som klippt och skuren för jobbet!

Kram Jes

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

God Morgon!
Vilket underbart jobb du har..
Kram Gabriella