torsdag 16 februari 2012

Gubbskor


 

Från bröllopsskor till gubbskor

Jag måste bara tipsa er om att Din sko har halva reapriset just nu. Jag fyndade dessa gubbisar i svart skinn för 150:- Dom har kostat 599:- Jag matchar dom med upprullade boyfriend jeans eller svarta kostymbyxor med hög midja i morots modell, med en lång socka som jag hasat ner.

Tack för era tips om skor, jag ska kolla in dom nu. Taggad till tusen eftersom jag vet att ni jämt tipsar mig om det bästa. Fick faktiskt ett tips igår av min vän Kjersti som gjort att jag inte kunnat tänka på nånting annat än just det hon tipsade om hela dagen idag.


Kram på er
Marit

6 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Så cooolt! Tack för tipset!
Hoppas du hittar skor som faller dig i smaken till bröllopet!
Följer hela äventyret och förberedelserna med spänning.
Kram!

Johanna Stålros sa...

Så snygga- underbart i bloggvärlden med alla sköna tips man får!!! Kram

mitt liv som jag sa...

Snygga skor, ett riktigt bra fynd! Ha en bra fredag! Kram Jennifer

Iris och jag sa...

Vilket klipp, dom är ju supersnygga!
Tack för tipset!

Unknown sa...

Skitsnygga! finns dock inte i Kristianstad :(
Men verkligen ett fynd - skinnskor för 150.-!

Anonym sa...

Ang, bröllopsklänning :)

Har du kollat in MalinA? bymalina.com

Hon har ju flera långklänningar i färger som bridal white, mint, nude, powder pink, mix white... Och en kort i bridal white.

Plus att hon syr ju även på beställning!

Ett litet tips... :)

// malin