onsdag 1 februari 2012

Perfektion

 Nya underbara väskan från Wera, Åhléns. Skulle nästan kunna påstå att den är snudd på perfektion. Mjuk svart skinn som man både kan ha i handen, under armen eller i axelrem. En perfekt festväska med andra ord.

2 helger på rad ska vi ut på partaj. Nu till helgen ska vi till Stockholm på min finaste Ellies 30 års fest, och nästa helg blir det coctailparty när coola Ingrid också fyller 30. Tror nog jag tar samma klänning på båda..... En liten svart tyllhistoria från HM för en billig penning, tillsammans med en skinnväska och lite coola klackar så blir det förhoppningsvis super :-) Jag lägger hellre krutet på väska, accessoarer och klackar.


Kram /Marit

7 kommentarer:

Anna sa...

Samma här, du kommer bli jättefin!

Kram

mitt liv som jag sa...

Kul med party, jag tror du kommer att vara supersnygg, alltid snyggt med svart! Kram Jennifer

kristinhübenbecker sa...

Supersnyggt!!!

Mitt skabbiga chica hus sa...

Min nyårsklänning ju:-) jag har kört olika skärp till, rött paljettskärp till julfesten och svart bredare siden till nyår som jag knöt som en rosett. And high heels!
Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Snyggt & absolut att den kan åka med på två galej! Ha så skoj!

Kram!

Anonym sa...

Hej Marit!
Har du köpt den klänningen nyligen på HM? Är ute efter något liknande.

Kram kram
Mia

Maria sa...

Super fint!