tisdag 16 november 2010

Ny lampskärm


.
Min svägerska ringde en kväll förra veckan och ville åka in till grannstaden en sväng. Hon hade sett att en inredningsbutik hade kvällsöppet, Gruvgatan 13. De har fått nya ägare och ett uppfräschat sortiment Både jag och Erika blev kära i den fina flätade lampskärmen och snälla mamma som var med köpte oss en varsin :) Den fick hamna på betongfoten. Den ger ett jätte mjukt och mysigt sken.
Idag har jag bestämt att jag är frisk så jag tänker åka och jobba nu.
.
Kram /Marit

12 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilken härftig lampskärm, den var liksom riktigt maffig och grov. Jättefin!

Kram

Jenny sa...

Å vilken härlig lampa! :)

m i l l a h . s e sa...

Vilken jättefräck lampskärm!
Kan tänka mig att det blir ett mysigt ljus när det "glipar" mellan rottingen.

Förresten, jag tror att du har jobbat med min lillasyster på Lindex, Erika.L. Hon har varit i butiken "på stan" nåt år, innan hon flyttade till Kalmar för att plugga.

Ha en bra dag!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Läcker lampa! Synd att du var sjuk igår, var ju på ditt jobb en snabbis ;)

17 Cherry Tree Lane sa...

Jättefin lampskärm (och fot)! Ha en fin dag!
Kram C

Fröken Grön sa...

Oj, vad fin lampskärmen var! Kan tänka mig att den är ännu finare när den lyser. (Tur att det finns snälla mammor, - jag har också en!)
Dalarna verkar vara ett kanonställe för läcker heminredning, - jag får nog ta och planera in en visit hos mina mostrar och fastrar som bor i krokarna!
Må så gott!
/Anna-Karin

mi-rachel sa...

super fin lampe!

Kamilla sa...

Jättefin lampa men de små gosiga barnfötterna på väggen är ännu finare;)

Kramis

Två systrar sa...

Superfin men jag älskar bilden ovanför....Kanske ska försöka få mina skruttar att stanna upp ett par sekunder för ett foto...Kram M&C

Villa Hemma sa...

Urtjusig. Passar perfa till betongfoten!

kram

Tina sa...

Så bra kombo, vitt och rotting, det var snyggt. Många skriver om Gruvgatan 13, synd att jag bor så långt därifrån...
Kram Tina

niinaslycka sa...

Hej,
Snygg lampskärm och den passar perfekt till lampfoten!
Ha det gott!

/Niina