fredag 5 november 2010

Skinnklänning och tantknut

Klänning /Lindex
Kavaj/ HM


Idag hade vi fashion Friday som vanligt på jobbet. Då tar vi på oss lite snyggare kläder, lite mer smink och kanske lite högre klackar. Jag letade fram en gammal skinnklänning som jag köpte förra året. Klädde dock ner den lite med en oversize kajav och en "tantknut" för att inte se helt naken-och-nattklubb-aktig ut. (Jag skulle ju för tusan storhandla på coop efter jobbet så jag gömde mig lite mer i en stor sjal då) Just nu är håret faktiskt för långt. Så innan jag kommer till frisören om en vecka så får tantknuten hänga med.
.
Jag och chefen har kört igång med en detox kur för att rensa ut lite skit ur kroppen, så inge vin för mig ikväll. Blä vad sugen jag är. Undrar om hon kan hålla sig..... Och förresten, jag har fotat butiken lite. Så ni ska såklart få se sen :)

..
Kram /Marit

12 kommentarer:

joana sa...

ADORABLE! Do you like fashion blogs with outfits and trends? I think you could check on my blog and feel free to follow me, I would love if we could follow each other, ohh and if you have twitter you can add me too or facebook . I would be so glad.
♥, Jo

Carin sa...

Jag har hållt mig :-)
ENDAST vatten som dryck mmmm vad gott en fredagskväll :D Men banne mig vad snygga vi blir :-)

Marits vita skrin sa...

Eller hur. Bäljar vatten som en dromedar här i soffan ;)
Snygga som tusan blir vi.

Hem och Lycka sa...

Supersnygga kläder, kul att klä upp sig på jobbet!

Visst kan jag höra av mig när flaggan kommer in, hoppas på att den kommer nu i veckan!

kram Mia

tina sa...

Halsbandet var görsnyggt! Kommer ifrån?

Tina sa...

Digger skinn, syns det er utrolig fint! Syns da du var superfin med håret sammen også, kan håret bli for langt? Har spart hele livet og blir aldri langt her... jaja fin lørdagskveld til deg!

Marits vita skrin sa...

Lindex... men tyvärr förra året :(

Det Vita Drömhuset sa...

Skitsnygga outfit!
Du klär verkligen i allt!
Inte kul med vatten men det kommer ge resultat, jag lovar! Själv e jag inte lika duktig men....här blev det vin.

Kram kram

Made in Persbo...Carina sa...

Supersnygg outfit!
Hmm...detoxkur borde jag också göra men här är karaktären under nollstrecket. Smart av er att köra tillsammans så man kan peppa varandra :)

Kram, carina

Made in Persbo...Carina sa...

Supersnygg outfit!
Hmm...detoxkur borde jag också göra men här är karaktären under nollstrecket. Smart av er att köra tillsammans så man kan peppa varandra :)

Kram, carina

himlen runt hörnet sa...

Snygging där! Jag älskar din hårfärg! Tantknuten var ju en bra idé! Mitt är också lite för långt och lite för slitet i topparna, så det låter som något för mig ;-)

Hoppas du haft en härlig start på veckan!

Kram Kimmie

Sari sa...

Supersnygg klänning och tantknuten passar dig alldeles utmärkt!