torsdag 11 november 2010

Liselotte Watkins


Ni är många som frågat och mailat var jag köpt mina Liselotte Watkins Illustrationer. och dom har jag köpt för många år sen genom Elle tidningen. men nu har jag hittat en sida på nätet som säljer dom. Dom är numrerade till 200 och kostar ca 800:-/st.
Du hittar dom här.
.
Imorgon em ska jag göra nånting spännande. Jag ska sätta på extra ögonfransar, som extension ungefär. Om ni vill kan ni får se före och efter bilder :) Tänk om jag kommer se ut som en dragqueen, haha
.
Kram /Marit

6 kommentarer:

Therese sa...

Det är supersnyggt! Sen är det ett stort plus att man knappt behöver använda mascara heller =) Ha de fint!

emilias gömmor... sa...

Det måste du absolut visa!!!!

Kram Mimmi

Sanna sa...

Javisst är huset underbart! Saken är att huset är jättebilligt men vi har ju inget jobb där uppe. Det är svårt att flytta till en ny stad om man inte har någonstans att bo och man kan inte flytta innan man har ett jobb. En jobbig ekvation! :(

Har du något tips?
Kram!

Sanna sa...

Vad gullig du är som peppar! Jo, han är ju civilingenjör så han kanske skulle kunna få ett jobb på sikt. Men jag har ju ett år kvar på min lärarutbildning här i Stockholm sedan är jag färdig lärare för yngre åldrar.
Vet du hur det ser ut med lärarjobb där uppe? :)

Vi skulle tycka det var roligt att börja om på ett nytt ställe och testa en ny stad. Vi drömmer ju också om ett lite lugnare liv utan för mycket stress och tror att Dalarna skulle passa oss. Eller så är det bara drömmar...vad vet jag :)

Kram Sanna

Kamilla sa...

Vad spännande! Du måste visa före och efterbilder.

Ha en skön helg/Kamilla

Barn & Inredning sa...

Tack för ditt tips....då kan man slänga sina tavlor och köpa de riktiga!!
Gillar tjejerna...coola.

Du måste visa före och efter...så kul.
Då kanske man själv skulle prova om det ser okej ut..

Ha en fin Fredag
Kramar Malin