måndag 29 november 2010

Julen 2009

Visar lite gamla bilder från förra julen.
-
Sanningen är den att jag inte hann med att ta några bilder i helgen då solen visade sig. Men det kommer sen, jag lovar.....
Det är mycket på jobbet nu. Alla människor shoppar som tusan. När vi kom till jobbet imorse efter helgen så trodde vi inte våra ögon. Hela kudd-väggen var nästan tom. Det är så kul.
..
Nu hoppar jag in i duschen, sen blir det lite True blood från datorn. Älskar den serien. Jag vet inte om det är vampyrerna, Alexander Skarsgård, all sex eller blodet som gör det. Men fasiken va bra den serien är.
.
Kram /Marit

7 kommentarer:

Inredningsfrun sa...

Så söta julbilder du bjuder på!! Spelar ju ingen roll om de är från förra julen, de är lika inspirerande ändå :)

KRAM

// Inredningsfrun

Emma - white avenue sa...

Fina bilder! Väntar med spänning på årets julbilder! ;)

Kramar, Emma

FruSofie sa...

Vilka fina bilder, som tagna ur ett inredningsmagasin ju=)

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Fina bilder, några kommer jag ihåg! Jag var på ditt jobb ihelgen igen, barnen växer ju så det knakar och Malte behövde tomtekläder till dagisets lucia! Men nej julklappar är jag nog som du. Köper i sista sekund och trängs med alla andra sista sekundare ;)

KRAM

Jorid + NOE Blog sa...

Nydelige bilder! :) Ja, vil tro det er hektiske dager.

Håper du får en fin dag!
Klem Jorid

marika sa...

TRUE BLOOD-
det finns inga nya avsnitt än right??
Älskar också den serien!


http://fashionisnotimportantitseverything.blogg.se/

Radhusdrömmar sa...

Ja det är ju lite svårt att hinna med att plåta nu när det är så mörkt större delen av dagen. Vad fint och mysigt ni hade det förra julen!

Kram Johanna