måndag 22 november 2010

Julpynt



Har ni börjat julpynta?
,
Jag har inte börjat jul pynta än. Men till helgen så kör jag igång. Jag skulle vilja ha en snygg röd/vit matta till köket. Har nån nåt bra tips? Helst skulle jag ju såklart vilja loppisfynda en snygg trasmatta. Men ingen har dykt upp än. Sen kör jag ju såklart på med lite röda kuddar blandat med lite fårskinn, och röda kökshandukar. Murrigt i måttliga mängder är det som gäller hemma hos mig, oss menar jag ju såklart ;) Hmpr, även om Mange inte lägger sig i pyntet så mycket.
.
Kram /Marit

11 kommentarer:

Anonym sa...

Kollat Matts mattor? Mvh/Ulrika

Tulipa sa...

Hej Marit!

Jag har inte bestämt mig för vilka färger jag ska satsa på.... men silvrigt blir det helt klart i alla fall!
Stjärnorna åker upp på torsdag...hyacinter mm har givetvis fått komma hem, känns som att läget är under kontroll ändå...

Hoppas allt är bra med dig!

Kram Mariette

Therese sa...

Pappelinamattorna är ju en given favorit hemma hos mig, särskilt dem med stjärnor. Men de kostar ju lite mer än ett loppisfynd tyvärr.

Kana sa...

http://www.mattsmattor.se/images/mattor/12509_b.JPG

Lovilin sa...

Hej Marit!

Tipsar som de andra om Matts mattor. Stod och valde mellan den som Kana tipsar om och den som heter Gammelgård. Båda är jättefina, men det blev till slut en Gammelgård som fick följa med hem.

Kram
Linda

Anna sa...

Hej! Vilket fint kök ni har! :)

Ja snart får man börja julpynta, tänk vad mysigt! Har lite smått börjat kika i kartongerna för att se vad som ska upp.
Har faktiskt en jättefin röd och vit randig matta, från Åhlens ;) Visserligen var det ett par år sen jag köpte den, men den håller än!
Kram, Anna

Rosengårdens Inredning sa...

Hej!

Rusta har en fin rödvit matta för 199 kr som är jättefin.

Ha de gott// Kram Malin

Life Of An Angel sa...

Vi har en horredsmatta i köket. Tycker det är perfekt med just en plastmatta i kök. De finns ju i massor av färger och mönster

MVH
Angelica

Inredningsfrun sa...

Japp, här har vi redan börjat!! Men det har mest blivit lite jul-pynt-light än så länge. Dock tycker min käre make att det är hög tid att börja nu, så det är väl bara till att lyda :)!!

KRAM

// Inredningsfrun

Nevu sa...

Måste erkänna att jag är otroligt dålig på att julpynta, men i år kanske det blir lite. Väntar och får lite inspration först :)

Anonym sa...

Ska bli kul att se ditt pynt Marit!


Kram Hanna