måndag 15 november 2010

Eyelashes


Nu ni, här nedan bjuder jag på några riktiga när-bilder på mina nya och "gamla" fransar. Nästan så ni ser varenda pormask. Jag bjuder på det för att ni riktigt ska få se resultatet ;)

Före
(helt naturella utan mascara)



Efter


Jag är jätte nöjd med mina "nya" ögon. De sitter en och en extension på varje ögonfrans. Det är det som är den snyggaste metoden. Det finns även V-fransar som består av 2 st på samma gång, men det är inte att rekommendera sa söta Marre, som fixade mina fransar, till mig. Det tog ca 2, 5 timme att göra.
Ni som bor i Borlänge området kan hör av er till Marre som bland annat är lärare på Makeup studion. Hon har just nu erbjudande på fransförlängning, 650:- I storstäderna kostar det upp emot 2000:-
Jag hoppas att jag inspirerar några fler småbarnsmammor att unna sig själv lite lyx emellanåt. Det är vi värda. Ring eller sms:a Marre på: 076-2654809
Tillägg: Fransarna håller i ca 4 veckor, sen får man gå och fylla på. Då är det förstås billigare.
.
Men just nu kära läsare, ser jag inte alls såhär pigg och glad ut. Jag och Mange ligger i soffan och har feber båda två :( Så det var en ren lycka när våra friska och pigga barn somnade igårkväll. Phu....


Kram /Marit

10 kommentarer:

Mitt skabbiga chica hus sa...

MY GOD!

Ja men du ligger där i soffan med feber med jävligt snygga ögonfransar iaf;o)

Hur länge håller det...?

kram och krya!
Mia

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh va snygg du är, både med och utan extra fransar men så natruliga och fina de var, mycket snyggt!

Kul att ses häromdagen, hoppas det gick bra med de fina skärmarna!!

Krya på dig nu. Mari.

Sandra sa...

Vad fin du är och vad bra det blev med fransarna!! Ska nog prova på det någon gång framöver! Kram

På landet vid havet sa...

Ohh, så snyggt, både utan och med så klart! ;) Hur länge håller fransarna?

Ha en mysig kväll!
Kram Mia

Villa Hemma sa...

*visslar*

kram

Signe 1 sa...

hej snygging! supersnyggt må jag säga!!:-)

nästa vecka är jag i borlänge hela veckan, du har inte lust att ses en sväng då om du har tid!? en fika på stan, eller bor du långt därifrån?? vi kunde ju prata han på ooooo, hahaha....

stora kramen s.

Daniela sa...

Jättefint! Vilken skillnad det blev och vilka ögon du fick. Snyggt!

Krya på er!

Signe 1 sa...

hello igen!
jag kommer bo på quality hotell galaxen, vet du var det ligger (jussi björlings väg 25)? klart du gör antar jag:-) en kväll ska vi ses gemensamt ett helt gäng kollegor, men det vore suuuperskoj/mysigt att sammanstråla för lite middag nån av de andra kvällarna. hur ser det ut för dig 22 eller 23 nov?? jag kan båda de kvällarna, så bestäm du när det passar dig bäst! åh vad skoj det ska bli att träffa dig, hoppas du kan då! jag har ju bytt mobil, så ditt mobnr finns tyvärr inte kvar längre, så du kan väl skriva/mejla det igen! kramen

Anonym sa...

Du är så fin vännen. Fransarna, supersnyggt!

Kram J

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Vad fint det blev. Jag har provat men det var inget för mig. Jag saknade att kunna klia mig i ögonen:)

Kram på dig
madde