onsdag 24 februari 2010

Ralph Lauren



.
Jag älskar Ralph Laurens vår-visning. Precis såhär vill jag se ut i vår. Jag håller på att leta ihjäl mig efter dom perfekta snygga inte-för-slappa-inte-för-tajta hängselbyxorna i jeans. Undrar om jag kommer att hitta några. Jag har fått för mig att La redoute kommer att ha några nu till våren. Annars JC kanske. Shortskorta går också an.
.
.
Inatt blev vi väckta av 2 små killar som kräktes, med bara en halvtimmes mellanrum. Inge kul alls. Därför är vi hemma allihopa idag och ägnar oss åt att tvätta alla sängkläder och tar hand om sjuka små gossar. Jag och Mange går bara och väntar på vår tur..... Huva. Och inge fika besök blev det idag heller såklart :(
.
.
Kram från sjukstugan
/Marit

13 kommentarer:

Anna-karin sa...

Jaaa!!! Jättefint! Kanske bon aparte har likn... ursäkta stavningen. Ha en underbar dag! //Anna-karin

Vintage House sa...

hej,
helt underbara kläder:)
hoppas ni inte ryker på det men risken är nog tyvärr rätt stor.
krya på er !
sandra

Signe 1 sa...

Hej sötis! Fyy stackars er, hoppas killarna kryar bums!!!:-( VITPEPPARKORN!!

Och jisses vad snyggt, jag gillar!! Vi verkar ha väldigt lika klädsmak bruden;-)

Kramenkram Sofia

Unknown sa...

Hej!
Hittade nyss till din härliga blogg, kul!
Tar en titt hit snart igen:)
kramis Annaleena
från annaleenas hem

Boktokig Eva Boström sa...

Stackars er! Inte kul! Men hoppas de snart blir friska!!!

Boktokig Eva Boström sa...

Förresten... har du haft problem med att göra inlägg idag?

Sanna sa...

Jättefina kläder!Den sista outfien gillade jag mest. Vet du, min lilla dotter har också spysjuka nu och jag har tvättat byke hela dagen. Inte kul alls.

Kram, Sanna

Mäster Henrik sa...

Ralph lauren är ALLTID rätt!!! Basta

:) Magnus

Rut och Signe sa...

Hej! Hittade din blogg som är himla härlig och snygga bilder. Läste om din operation och jag önskar dig lycka till samt hoppas du blir bra nu. Vet hur det känns att inte kunna sova på ömmande axel.... Snygga snickisar minsann och jag tror som du att det kommer att finnas lite här och var till våren. Ha det gott! Marie

Lisa sa...

usch vad tråkigt att höra. hela min systers familj ligger också sjuka och det började såklart med barnen. dagis kan ställa till det. krya på er!

Anonym sa...

Så snygga kläder :P Lantligt och snyggt.

Gillar din blogg. Ursöt!
Kram

Anonym sa...

Hejsan!
Jättefina kläder får nog ta mig till den närmsta Ralph Lauren outlet affären för att kolla in vårnyheter.
Tack för inspiration.
ha en fin torsdag!
Kram Bodil.

Karin sa...

Åh fina kläder! Me like!
Krya på er!
Kram Karin