torsdag 4 februari 2010

Lisbeth Dahl



Jag har letat och letat.....
.
.
Det var de här glasen jag var och hämtade i Fredags. Dom här vinglasen från Ikea har väl dom flesta nu. Men så tar Ikea bort dom ur sortimentet. Så dumt för en slarver som jag som ofta har sönder ett glas eller två. Men så hade jag fått nys om att Lisbeth dahl hade exakt likadana fast med en vacker blomranka högst upp.
-
Och på den härliga butiken House of Olivia i Mora fanns det några kvar åt mig. Och Britta som äger butiken var så gullig att skicka glasen med sin man när han hade ett ärende i min grannstad. Nu tror jag tyvärr det bara finns ett par stycken kvar hos henne efter att jag köpt upp ett gäng. Men hör med Lisbeth dahl återförsäljare om du är lika slarvig som jag.
.
.
Kram /Marit

2 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Åhh så ljuvligt fina!! De var ju to.m. ännu finare än ikeas, den lilla blomrankan var ju superfin! Kram, Anette

Emelie sa...

Tack för tipset!

Jag har en längre tid gått och svurit åt att jag aldrig hann köpa dessa glas på IKEA. Men vet du, nu ska jag absolut försöka få tag på dessa med blomranka.

Ha en riktigt skön helg!
kram Emelie