fredag 28 oktober 2011

Trollslända



Visst är det en cool lampa jag har "hittat". Det är en trollslända och vingarna är gjorda i jeans (självklart) Jag flyttar runt denna lilla sak överallt. Vet inte alls var den ska vara, det bästa är att jag har en till. Jag fnular på att sätta upp dom på väggen så dom står med benen på väggen liksom.


Endel som har samma yrke som mig kanske tom känner igen den, eftersom man har en (o)vana som visual merchandiser att kolla in alla butikers skyltfönster jämt. Hursom, trollsländan kommer från Jack & Jones, jag tycker alltid att dom har så jäkla snyggt skyltmaterial. Jag fick köpa dom för en billig penga av söta Frida som är butikschef på Kupolen.



På tal om Kupolen, köpcentrumet där jag jobbar, imorgon ska jag vara med på deras Tjejlyxlördag för tjejer som dom anordnar på Kupolen. En massa superbra tävlingar, goodie bags och mycket mycket mer, speciellt för oss brudar. Kom och kika om du bor i närheten av Borlänge och kom gärna fram till mig och tjitt tjatta lite så jag slipper stå alldeles ensam ;-)



Och om du kikar in här så kan ni läsa vad söta Hanna, marknadschef på Kupolen, skrivit om mig.

Kram /Marit

5 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Meeeen, vad fin. En sådan hade jag också behövt ;)
Lyllos dig.

Kram o trevlig helg!

Villa Hemma sa...

:)
Tyget är en sjal (fr KappAhl på rea *viskar*)

Anonym sa...

Vilken annorlnda lampa, jättefin! Blir nog bra både på bord och vägg...

irma´s uthus sa...

Kom å hälsa på hemma på går´n idag,sön 15-17. Kram på dej:) irene

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

annorlunda och grymt snygg Trollslände lampa.....

Ha en fin Söndag !

Kram och hej från Göteborg och mig.

Pernilla