fredag 7 oktober 2011

Nytt





Bilder från Inredning stil och design och Jotun

Denna underbara lampa från Tine K är påväg hem till mig. Det krävs såklart en ny väggfärg vid matrumsbordet.... Jepp tapeten från Sanderson är ett minna blott, min mamma gillar det inte det tror jag :-)


2 dagar i sträck nu har det hänt jätte roliga grejjer. Det första var en rolig förfråga som jag såklart berättar mer om när jag vet mer. Och det som hände idag hade med bröllopet att göra, en upptäckt skulle man kunna säga. Skit glad är jag :-) Livet leker.


Kram /Marit

7 kommentarer:

Livet på Sjögård sa...

Låter fantastiskt! Och är bra nyfiken på vad det gäller för något roligt :)
Ha en skön fredag!
/Jenny

Mitt skabbiga chica hus sa...

Ämen beräätttaa nu!

Och min lampa, skicka genast hit:-)

Nu vinar vi lite va? Kram M

Malin sa...

Hejsan!

Jag är en trogen läsare av din blogg...dock en aningens "snål" med att lämna några spår efter mig. MEN, nu du ska jag minsann visa mig. Jag såg nämligen en bedååårande vacker klänning inne på HMs webshop och tanken på att du letade brudklänning slog mig genast =) Som grädde på moset är den i 100% ekologisk bomull...

http://www.hm.com/se/s/01YSM3

Ha en strålande dag i mitt kära kära Dalarna!

Malin i Småland

ANNIKA sa...

Den här lampan är bara FÖR fin.
Suck!!!
Undrar vad du väljer för färg till den?
Spännande att höra nyheten...
Ha en superskön helg!
kramar ANNIKA

Anonym sa...

Jag tänkte också på dig när jag såg HM klänningen)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Åh vad spännande! Härligt när det verkligen flyter på!!
Hoppas det sitter i heeela veckan!
Kram kram!

Radhusdrömmar sa...

Åh den där lampan är ju underbar.
Såg flera såna när jag var i Köpenhamn senast och de är ju så fina.

Håller med ett par här ovanför, den där H&M klänningen är läcker!

Hoppas du haft en fin helg!

Kramar Johanna