fredag 21 oktober 2011

Frukost





Mina Bonica 82 rosbuskar knoppar fortfarande, helt otroligt. Vi bor ju i zon 5.



Älskar frukost, den godaste måltiden på hela dagen. Jag kan äta MYCKET till frukost, gröt smörgåsar, ägg och självklart kaffe. I början när jag och Mange träffades tyckte han att jag var helkonstig som åt så mycket direkt när jag vaknade, fast jag tror han gillade det också. Jag var en riktig kvinna som kunde äta mycket.

På gott och ont (mest ont för figuren) ;-)


Kram /Marit

10 kommentarer:

Dagar hos mig sa...

Mattan du har under köksbordet har jag också. Kan dock inte använda den då den drar åt sig smuts och jag tycker att den är svår att dammsuga. Hur lyckas du ha din UNDER köksbordet? Ngt knep?

Mitt skabbiga chica hus sa...

Ja nu är du allt glad att jag tipsa om bonica 82 va?

Det skålar vi för idag;o)

Kram
M

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Det är gott med rejäl frukost..och en bra tidning att läsa.
Ha en trevlig fredag.
kram

Kviddevitt sa...

Gott! Och din figur är grymt snygg! Så fortsätt ät för all del! :)

Du, ville bara tipsa om att jag såg ett par boots från Ash, likadana som mina, i storlek 38 ute på Tradera. 1000 kr och nypriset är 2200. Sökord: Ash. Vet inte om det är aktuellt eller intressant längre men jag tänkte på dig när jag såg dem... :)

Och en sak till. Jag skulle vilja låna lite bilder från din blogg till min blogg. Skulle det vara OK och i så fall, hur gör jag då?

Kram.

Radhusdrömmar sa...

Mysigt det ser ut!
Jag äter också mycket till frukost, vaknar och är hungrig.
Fast det blir mest på helgerna när man kan äta i lite mer lugn och ro.

Ha en riktigt bra helg!!

Kram
Johanna

Kviddevitt sa...

Krya på er lille Levis!! Usch och fy! Man vill verkligen inte att barnen skall bli sjuka... Hoppas de snart hittar vad som är fel. Kramar i massor.

Inredningsfrun sa...

Jamen visst ÄR frukosten det absolut bästa målet. Nästan heligt för oss här hemma :). Jag måste också ha frukost på en gång och gärna havregrynsgröt, rågmackor med danska ostar, ägg, kaffe mmmmmmmmumma!!!

Då håller jag mig pigg (trots natt-amning och kids som vaknar 05.30) och mätt länge. Perfekt!

En härlig lördag önskar jag dig, du sköna böna :).

KRAM

Anonym sa...

Hej, frukosten är den viktigaste måltiden på dagen (för figuren) den kickar igång förbränningen och ger dagen "status". Bra frukost påverkar hela dagen bra, dålig frukost dålig grund för dagen.....Din frukost ser jättebra ut, du skulle haft lite mer proteiner bara. Ägg, keso, makrill eller en bit kyckling kanske. Det är allt detdär onödiga som inte är bra för figuren. Chips, godis och sånnt duvet =)
Ha en härlig dag!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag önskar att jag vore likadan. Men här får man truga i sig frukost efter någon timme =/
Känner mig sååå tråkig när man äter tex hotellfrukost.
Ha en fortsatt bra helg!! Kramen!

irma´s uthus sa...

Hej gumman, läste precis ditt inlägg om bröllopet, vilka vackra bilder:) Jag ska skynda på tanten lite. Även om vi inte kan komma överrens på alla planer så kan vi säkert hyra in oss för ERAT datum.Men jag jobbar vidare. kram på dej, ha en härlig dag! irene