söndag 30 oktober 2011

Kupolen


Igår stod jag på Kupolen och "visade" mig som kupolens nya bloggare. Dessa superfina vykort hade Hanna, marknadschefen, tryckt upp åt mig. En liten fågel sitter på baksidan och piper "pip pip det är jag som är Kupolens nya bloggare, ni hittar mig på www.kupolen.nu"


Tyckte den var så fin så den har fått hamna på min moodboard :-)

Här står jag med laptopen mitt i Kupolen. Det var minsann några söta bloggläsare som kom fram och hälsade på mig, tusen tack goa ni. Det var jätte mycket folk i farten, duktiga Thilda sjöng på scenen och friskis och svettis hade uppvisning. Tävlingar för tjejer överallt eftersom det var tjejlyxlördag.


Idag var Marie här och hjälpte mig igång med min nya sunda livsstil. Hon har satt ihop ett träningsprogram och nu ska även matvanorna bli sundare. Min last är inte en massa godis eller så, utan jag äter jämt mycket mat och alldeles för stora portioner. Marie ska blir min PT typ, jippi. Jag ska maila allt jag äter och även hur träningen går, och 2 kvällar i veckan så tränar jag med henne, sen kör jag resten hemma. Jäklar va fit jag ska bli :-) Kika in på hennes blogg nu så får ni lite tips på bra "hemma övningar"


Kram /Marit

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill bara säga att du har en sån postitiv utstrålning, sån energi som liksom lyser igenom datorn!Du kommer bli en snyggo bride!Kram från södra sverige!

Moodboardwithflowers sa...

SNYGGO! Och snyggt kort =)

Haze design sa...

Nejmen att jag missade att du skulle stå där..:-/

Marits vita skrin sa...

Tusen tack du goa anonyma brutta i södra Sverige. Du gjorde min kväll :-)

Kraaaam

Anonym sa...

Stiliga kvinna! =) VAR har du hittat den snygga (mobil?)-väska du har runt halsen!?

Stina
my.holmlund@spray.se

Marits vita skrin sa...

Hej My.

Kika in på den här länken. Det är hon som sytt min Mobilväska.

http://pequeno.blogg.se/

Kram kram

SusannesSaker sa...

Så kul att din blogg får extra publicitet - du är en sån inspirationskälla! Kolla bara in hos mig:)
http://susannessaker.blogg.se

Kram Susanne

BelovedbyLinda sa...

Vad roligt!! :) Ska genast kolla in! Och som alla andra redan kommenterat "snyyyygg" du är!!

Ha en mysig kväll!

Kramar Linda

Radhusdrömmar sa...

Vad roligt! Fint hon skrev om dig.
Snygging!!

Kram
Johanna

Sanna sa...

Jättefin bild på dig och vilken cool trollslände-lampa! Lyxigt att få ta del av skyltningen!

Det ska bli spännande att läsa din nya blogg för Kupolen. Hojta till när den är igång! Kram Sanna

Anonym sa...

Kollade efter dig.....men tyvärr inne på Åhlens....=( så jag missade totalt att du stod där nere....Tack för en fin blogg! Kram Sofia

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Va fin du är Marit!!!! och snyggt kort!
Synd att jag missade kupolens tjejkväll..

Kram

Anonym sa...

"Tjejlyxlördag" och när kommer "killlyxlördag"? Aldrig - för då är det könsdiskriminering. Som vanligt är det OK att diskriminera killar i förmån för tjejer i det feministiska Saudi Arabien.

Anonym sa...

Noterade även att du har två pojkar. Vidrigt. Visar ju hur accepterat diskrimineringen av män är här i landet (fakta säger det, feminister påstår något annat. Ref. till fakta finns på aktivarum och Yakida) eller könsegoismen kanske var större? Läkaren och jämställdhetsdebattören Pelle Billing tog upp detta på sin blogg.