tisdag 2 augusti 2011

Tillbaka igen...

Nu är vi tillbaka vid stugan hela familjen igen. Jag älskar verkligen att vara här, jag blir lugn i hela själen. Jag känner att det är verkligen lyx att ha en sommarstuga med egen strand och brygga bara 1 timme bort med bil. Här kan man verkligen bara vara, inga måsten eller krav.

Nu vill jag också passa på att göra lite reklam för en av mina bloggvänner som ska vara med på tv nu till hösten. Kika in här och läs mer. Jag tycker det ska bli så kul att följa henne och få veta mer om vad hon varit med om. Förresten, det är på hennes och hennes systers blogg jag får alla mina vintips och det var av henne jag fick köpa min fina matta från Gry af sif som jag älskar.

Kram på er
Marit

4 kommentarer:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Mm låter inte helt fel! Hade oxå gärna haft en sommarstuga i närheten så man bara kan åka bort för en helg eller så och slippa alla måsten..men jag hade gärna haft ett fint kalkstenshus på Gotland med!

Hoppas du har en fin sommar!
Kram!

mariasvitabo sa...

Ser mysigt ut! Skönt att kunna åka iväg till lugnet och vattnet!

Kram Maria

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Ja det är verkligen lyx med egen stuga. Man behöver komma ifrån och softa lite ibland. Kram

Villa Hemma sa...

Tjenahej!
Skulle bara tipsa om att Hemtex har rea (igen!) på urfina jeanskuddar m volang. 69 pix och sedan var det ta 3 bet för 2 samtidigt -kalas! Köpte även quiltade linneplädar för en billig peng... *tipselitips*
kram