tisdag 16 augusti 2011

Hårfärg och jeans

Min hårfärg köper jag hos frisören även när jag färgar hemma. Min färg består av 2 tonigar 6.7 och en tredjedel 7/43. Det säger inte mig ett skvatt, men säkert era frisörer. Det är iaf en brun färg med lite rött i så färgen inte blir "dassig"


Idag har jag köpt nya jeans, Levís Id curve. Jeansen finns i 3 olika modeller, för olika typer av kroppar. Den ska trolla fram kurvor. Jag blev positivt överraskad faktiskt. Min "platta svenska" rumpa fick sig ett lyft faktiskt. Och det var riktigt skön stretch i dom. Dom sitter fortfarande lite tajt så jag måste gå in dom lite så inte magen hänger över :-)

Kram /Marit

13 kommentarer:

HannasHörna sa...

Hej!

Kul att hitta jeans som passar!

Ja magen som tittar fram titt som tätt är ju inte så kul:) men vad ska man göra...

Kram kram

Room of karma sa...

Du har jätte fin hårgärg!

kram CC

PärlAnn sa...

Jätte fina jeans de klär dig och hårfärgen är grym! Lycka till med allt läser din fina blogg ofta.
kram Ann i Stockholm

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

låter som ett par jeans för mig tihi..har absolut ingen rumpa alls och det är inte snyggt så nu blir det nya jeans då lönen kommer =)
Ha det gott!!

Brunkullan sa...

Snygga jeans!
Jag färgar också alltid håret själv numera. Tre paket går det åt, då håret har blitt rätt långt.
Försöker ta en lite mörkare nyans i botten, och sen fördelare jag nyanserna över resten av håret på lite "måfå". Brukar bli riktigt bra.

Nu är jag sugen på nått nytt dock. Funderar på att klippa av ca 1,5 dm, och sedan tona och lägga folieslingor på lite mer proffsigt sett, hos frisören:) Vi får se.

Kram Susanne

Anonym sa...

Jättefina bilder! Jeansen sitter jättesnyggt på dig :)

Sofia

Anonym sa...

Snygg färg och väldigt fina jeans! Har kikat på dessa men aldrig blivit färdig till att prova. Tack för onsdags inspirationen, ha en fin dag! / Louise

Anonym sa...

Jeansen sitter som en smäck gumman:) kram Carro

Johanna Stålros sa...

Snygg hårfärg och grymma jeans...Kram Johanna

Flickan på landet sa...

Jättefin hårfärg & fin frisyr *älskar flätor* :)

@my casa sa...

Snygga jeans och väldigt snygg hårfärg:)


Kram Åsa

Ingrid sa...

Snyggt, både jeans o hår! Tycker även tröja är snygg, om den är ny; var kommer den då ifrån?

Kviddevitt sa...

Marit, hjälp vad snygg du är! Jummiemummie till tusen! Kram.