torsdag 11 augusti 2011

At Magdas



Sista bilderna från Magda.


Jag kom ju på att jag hade dessa bilder i datorn från när jag var hemma hos Magda i slutet av Juni. Från deras kontorsrum har dom satt in ett spröjsat fönster in till köket. Och lampan ovanför köksbordet hoppas jag innerligt att Magda ska tröttna på och sälja på loppisen nästa år, pleeeease ;-)


Anledningen till att jag har haft fullt upp alla kvällar den här veckan är för att min bror och hans fru Erika ska öppna en barnbutik i Falun imorgon kl. 10.00. Amigo ska den heta och jag har textat brädor för fulla muggar som ska säljas där. Det kommer att finnas kläder i många finfina märken bla Gant. Om jag hinner åker jag dit till öppningen imorgon och då får ni såklart se foton därifrån :-)


Godnattkram /Marit


6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag håller med dig - lampan är fantastisk.
Kul med en barnbutik - blir det nätbutik också?
Ha en fin kväll!

Anonym sa...

Åh så kul med en ny barnbutik!! Var ska den ligga....? Spännande, hoppas det kommer att gå bra för dom! Kram Sofia

mariasvitabo sa...

Vad kul! Det behövs fler barnbutiker här!


Kram

Elina sa...

Vilket fin hem!

Ha en skön Fredag!
Elina

rustik charm sa...

Så fina bilder från ett vackert hem:)
Ha en fin fredag.
Kram Kristina
ps, du var jättefin i ditt mörkare hår.

Anonym sa...

Hej Marit
Vet du var mattan kommer ifrån
som Magda har under köksbordet?
Skulle vilja ha en på min altan.
Ha en underbar helg
Linda