onsdag 31 augusti 2011

Detaljer

Kamin i sovrummet och svart säng som bryter av fint mot allt det vita.
Små mysiga hörn med lägre i tak
Ett skåp byggt av ett gammlat fönster
Belysning uppe i nocken

Jag såg ju att jag hade lite fler bilder från Johans och Anna-Malins vackra hem. Visar lite vackra detaljer därifrån idag.

Efter jobbet idag var jag hem till Jonna, Manges ex som jag skrivit om förut. Hon och hennes Gabbe ska sälja deras gamla lägenhet som stått tom eftersom dom bott i Sundsvall där Gabbe spelat hockey. Men nu ska han spela för Leksand igen (äntligen) så dom har köpt ett hus.
Så nu ska jag hjälpa till att fixa iordning lite i lägenheten inför försäljningen. Jag tycket sånt är så skoj.

Kram /Marit

5 kommentarer:

Annelie sa...

Där var det många härliga, personliga detaljer och vrår - så fint! Jag tänkte också bygga ett skåp med ett gammalt fönster vid tillfälle, men jag har lite större projekt före det.. ;) Lilla hålet i väggen är så charmigt också. Ha en fin dag! Kram

JACQUELINE sa...

Aloha Marit

You have a beautiful blog with so many heavenly photos, I would like to thank you for this gift that you make me every day. I hope it is ok for you I saw you link on my favorites list on my blog.

I am sending you all love greetings
from Switzerland

Mahalo

Jacqueline ♡

http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

På Nylund sa...

Åh, vad fint de har det!

Kram D

Anonym sa...

Fint! Var kommer den fina tv-bänken och vitrinskåpet ifrån.
Sällsynt med fina Tv bänkar!?
Hälsningar
V

Stomiprodukter och vågar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.