söndag 7 augusti 2011

30 år :-)


Helgen har varit helt underbar




Det började med att nästan alla som kom till festen i Fredags hade med sig ett liiitet paket och i dom så låg det armband som döttrar, söner eller nån annan hade gjort. Sen när vi alla satt och åt så tog dom fram ett till paket där armbandet från Maria Nilsdotter ligger. Underbara vänner.



Träskorna fick jag av Maximilian och Levis och Gant kudden kommer såklart från Brorsan och Erika. Brorsan tyckte jag skulle ha lite mer färg hemma :-)


Hej på er.


Nix, inget frieri av Mange. Jag börjar vänja med vid att vara ogift för all framtid. Men han var faktiskt otroligt ovanligt romantisk ändå. Han har bokat en hel helg med hotell och flyg till köpenhamn om 2 veckor där vi ska gå och se en av mina favorit artister, Mads Langer. Barnfritt dessutom.


Festen var riktigt lyckad även om det regnade hela kvällen. Men vi festade på och dansade ändå, ända till kl halv 5 på morgonen :-) det var liiite segt igår. Av mina sportiga svärföräldrar fick jag ett par nya springskor, väldigt välbehövligt. Och av mamma och pappa får jag köpa mig vad jag vill :-)


Tusen tack för alla grattis hälsningar från er. Jag är världens lyckligaste 30 åring tror jag. Underbara vänner och underbar familj.



Kraaam /Marit

18 kommentarer:

Coolaannna sa...

Grattis så här liite i efterskott. Vilka fina armband du fick och annat också för den delen.

Visst är det härligt med vänner!

Kram Anna

BelovedbyLinda sa...

Grattttiiss i efterskott snyggaste Marit!! Härlit med resan till Köpenhamn :D Skulle vart där i helgen men mår för tillfället inte så bra, hoppas det vänder snart :)

Vilka fina presenter du fick!! och visst är det inte så fel att fylla 30 :) Värre var det i år när det blev 31 istället ;)

Kramar Linda

My Secret Rooms sa...

Grattis i efterskott! Det verkar ha varit en jättefin kväll.
Du är en väldigt snygg 30-åring!!! :-)

Anonym sa...

Men hallå! Har du fyllt år? Ett jättegrattis och en bamsekram på dig min kära vän!

Susanne Norrgården

Malmkakan sa...

Åhh, stort grattis! Ser ut som du haft en underbar 30 års fest. Nu ska ni ha det sååå himla mysigt i Köpenhamn!

Hipp hipp hurra!
/ Cecilia

Elina sa...

Grattis! Vilka härliga presenter.

Ha en fin kväll!
Kram Elina

Moodboardwithflowers sa...

Kanske det blir ett frieri i grannlandet? Stort grattis igen darling!

Två systrar sa...

Jättegrattis till 30-åringen, nu går det bara utför ;-) Det är 7 år sedan jag firade 30...jösses! =) Kramar C & M ps vad fint du skrev om mig förresten TACK :-) Missa inte torsdagens program nu bara !

dsign & inredning sa...

Grattis marit!
Vilka fina presenter... och underbara vänner! :)
Kram Lena

Hem och Lycka sa...

Frieri i cph månne..? Grattis, låter som en härlig födelsedag! Kram

Sanna sa...

Så vacker du är!!Underbara vänner och familj du har. Vilka fina presenter!Jag tippar också på frieri på er tumisresa. Härligt hur som helst!
Kram,S

H A N N A S - F O R M sa...

GRATTIS i efterskott världens vackraste Marit!!!!

Hoppas du haft en underbar sommar!

STOR KRAM
Hanna

Hemmavid sa...

Stort grattis på din stora dag!
Härliga presenter som du fått!

Kramen Jenny

rustik charm sa...

Grattis i efterskott:)Vilka fina presenter.
Ha en skön dag.
Kram Kristina

Evelina sa...

Grattis till de 30! Du är liite före mig.. på lördag är det min tur.. :)
Må så gott, kram Evelina

På Nylund sa...

Det låter som en helt underbar kväll/ natt. Grattis i efterskott!

Kram Daniela

Kviddevitt sa...

Stort grattir till dig i efterskott Marit! Snyggo-Marit! Så himla fin du är!

Fina presenter. Och fint kalas. Ser verkligen jättemysigt ut. Kram till dig.

mina finaste. sa...

Massa grattis! Vad fint somrig du ser ut :D

Hihi, vet vad du menar med att inte vara gift...har en kompis som väntade i nio år, men sen så tog han mod till sig!

Kram, kram