söndag 31 juli 2011

En trappa upp





Tillbaka hos Johan och Anna-Malin.


En trappa upp finns tv/musik rummet. Svart, vitt och ganska stilrent. Här är det Johan som har fått bestämma hur det ska se u, och snyggt blev det. Plåtskåpen från Ikea är fyllda med Johans cd-skivor. Här uppe finns också en söt liten minitoa som tyvärr var för mörk för att fota. Men jag hade gärna visat den för er. Kanske nästa gång.

Fönstren här uppe är så snygga tycker jag.


Jag har drabbats av urinvägsinfektion på semestern. Blöta bikinitrosor 3 dagar i stugan är boven. Så idag har jag fått antibiotika av doktorn. Fasikens-jävla-skit va ont det gör när jag kissar. Och sen är jag kissnödig heeeela tiden. Usch, men nu ska det nog gå över tills imorgon hoppas jag. Fick lov att ställa in intervall träningen nu på kvällen, inte bra. Tränar just nu inför att klara tjejmilen den 3/9. Jag har ett tidsmål som jag vill klara, men jag säger det inte för då får jag sån prestationsångest.


Kram /Marit

4 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Først og fremst, gratulerer med ny og fin header - kjempe flott! Godt valg :)

Og så over til Anna-Malin og Johans hus.... O o o o ooooooo så fint! For en lekker stue de har en trapp opp, for et herlig kjøkken - rett og slett en perle det der.

Ønsker deg god bedring med infeksjonen, det er så pyton, håper det går mye mye bedre i morgen!

Spent på om det blir frieri i 30 års dagen?

Klem Eli

Brunkullan sa...

Ischiamej för urinvägsinfektion!
Det tillsammans med njurstensanfall, tandvärk och magsjuka är bland det värsta man kan ha!

De där PS skåpen från IKEA, har jag gluttat på tidigare. Det blir nog ett par st till yngste sonens rum för att få plats med alla filmer, CD´s och TV-spel.

Krya på dig nu:)

Mitt skabbiga chica hus sa...

Men fy faan vilken grym header! Hur fick du den grymma iden? Hoppas du blev lika nöjd som jag:-) stilrent, enkelt och mycket snyggt!

Jag är inte anmäld till tjejmilen men flera andra millopp i sept/okt. Det är sjukt mycket folk på tjejmilen så var beredd på att trängas! Svårt att få en bra tid pga trängseln. Mitt mål är 56 min så nu måste du berätta ditt så vi kan peppa varann;-) ! Kramar!

Alexandra sa...

Hejsan! har precis upptäckt din fian blogg & har skummat igenom lite inlägg & jag kommer såklart forsätta följa din blogg.Du har ett jättefint hem,och kul att du kan visa upp dina vänners hem också.Hoppas du mår bättre nu efter att ha fått antibiotika.Vad duktig du är som ska springa tjejmilen,lycka till!Alexandra