torsdag 14 juli 2011

Dalhalla och Melissa

Underbara Melissa Horn, vi satt på 2:a raden så vi såg superbra.

Glad semester-Marit
Dalhalla by night

Jag hittade en ny favorit. Mads Langer från Danmark var förband till Melissa. Och om ni som jag gillar Melissa måste ni lyssna på denna "lilla kille" ( han ser ut som en söt liten tomte).
Checka in honom här.


En mysig promenad ner till Dalhalla med en enormt underbar utsikt.
Nere i vattnet ligger ett sjörövarskepp som jag vet att grabbarna skulle ÄLSKA


Hej på er.

Igår kväll lämnade jag och svägerskan barnen och sommarstugan och åkte för att se Melissa Horn i vackra vackra Dalhalla. Jag har faktiskt velat se henne igen ända sen jag såg henne på Peace and love förra året. Hennes texter och visor är sååå vackra. Hela min kropp ryser när hon sjunger. Vi hade en supermysig stund, bara vi två bland alla kärlekspar ;)

Hon sjöng en sång som hon skrivit till en vän som hon blivit osams med och växt ifrån. Den berörde mig mycket eftersom jag varit med om samma sak med en nära vän som sårade mig och som jag aldrig riktigt kunde förlåta igen. Egentligen vet jag inte om hon ville bli förlåten heller..... det var en fin vänskap som gick fel.
Men jag är nog lite sån att blir jag sviken av nån jag älskar ska det mycket till innan jag kan ta till mig personen igen. Förlåta kan jag, men relationen kan nog tyvärr aldrig bli den samma.....

Hursomhelst, jag älskar Melissa Horn.

Kram från mig ( som semestrar och myser hela dagarna)
Marit

8 kommentarer:

Himlavit sa...

Vilken mysig kväll, det blir verkligen en speciell känsla i Dalhalla =)
Kram Tessan

niinaslycka sa...

Hej,
Vad kul att gå på konsert, vacker utsikt. Skönt och höra att fler blivit ovän med sin bästa vän, har precis hänt mig, så tråkigt när det händer, tydligen var man tvungen att lära sig den erfarenheten också. Ha en fortsatt skön semester.
kram niina

Coolaannna sa...

Melissa sjunga sina vackra texter. Hon är så vacker själv att man tappar andan!

Hoppas ni fick en härlig kväll på den vackra arenan!

Kram Anna

PS..Följer din blogg och den är verkligen mysig!

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Jag rekomenderar verkligen att du tar med dig killarna på Karl Anton och piraterna!! Vi var där förra året och Malte (och jag) gillade showen skarpt! Så snyggt gjord!

Hoppas du har en skön semester!
Kram

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Jag bara rådiggar Melissa, hon är sååå bra. Trevligt att ni hade en fin kväll. kram

Anonym sa...

Är ni i stugan i Furudal?
Vore kul om du kanske villl träffas någon dag om ni är ner till metropolen Rättvik:)

Dalhalla är underbart!

KÄnner igen mig i det där med relationen med en f.d vän, sitter en hård tagg i min själ efter en sån.

Önskar dig en fortsatt skön semester!

Kram Lena

På vår gata sa...

Jag är också väldigt förtjust i Melissa. Hon vet verkligen hur hon ska göra för att beröra den som lyssnar. Underbara låtar!

Kram Daniela

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej snygging!
Ses vi hos Susanne kl 14 idag?
Kraaam