torsdag 31 mars 2011

H&M Conscious

Den här klänningen skulle jag kunna gifta mig i, barfota och med en slarvig knut i håret. Tror ni Mange är med ;)







Jag läste hos Elle att det inte bara är jag som längtar efter HM:s Conscious collection.

Nu lanserar man åter igen en miljömedveten kollektion i material som ekologisk bomull och återvunnen polyester. 14 April är datumet att hålla koll på.


Kram /Marit


Tillägg: Jag har förresten provat länken som jag tipsade om. Men jag får inte till det. Är det nån av er andra som fått det att funka?

8 kommentarer:

Kviddevitt sa...

Åh, hur mycket fint som helst! Klänningen är så ljuvlig. Har sett Natalie Portman i den, så grymt stylat. Angående shortsen jag köpt så fanns de på Trend som nog bara finns i De största städerna, ja. Men vi har tur här nere i Skåne för här finns Trend både i Malmö och Helsingborg. Det var dock en tid sedan jag köpte dem... Tror de tog slut fort.... Håll koll på Tradera, är mitt tips. Tack för länken, fina du :). Ha en fin dag! Kram.

Barn & Inredning sa...

Fin fin kollektion, vi ser fram imot att se mer av den.
Kjolen ser riktigt fin ut....


Kram Malin

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

oh yes!
Den klänningen kan jag oxå gifta mig i:)

Ha en fin fredag

kram madde

Huset i bullerbacken sa...

Hej Marit!

Jag är inte så haj på datorer så mannen fick hjälpa mig. Jag har skickat ett mail till dig som jag tror kommer hjälpa dig.

Ha en bra fredag!

Kram Anna

Unknown sa...

Hej!

Hittade precis hit! Vilken jätte mysig och fin blogg du har =O)

Ha en härlig dag!

Malin

Nallebr.. sa...

halloj!!
jag testade också länken har länge velat ha bilderna skyddade men få det inte heller att fungera:(

Jenny sa...

Jag fick inte iheller det att funka. Hittade en annan länk som funkade för mig.
Här är hemsidan. http://meganknox.blogspot.com/2009/10/protect-your-pics.html

Hon länkar lite längre ner i inlägget, tryck där för att få koden och ta bort den delen som beskrivs. Hoppas det funkar för dig också.
Kram

Julias vita drömmar sa...

Skål!

Är lite sugen på att börja hetsa Mange till ett frieri faktiskt.

Jo, jag var faktiskt ärlig, men jag får ångest av tanken på att det inte går att ta bort med tvål och vatten :D

kram