tisdag 1 mars 2011

Tine K look alike

Skål/Indiska 199:-
Riktigt snygg skål som liknar Tine K hittade jag på Indiska förra veckan.
.
.
Jag vaknade i morse och kände mig mycket piggare. Behövde sova ordentligt tror jag. Idag blev jag både bjuden på Lunch av gulliga Jonna och sen hockey match. Vilken goding hon är. Så slipper jag ligga och längta efter mina killar på ett ensamt hotell rum. Jonna är faktiskt min Manges ex tjej. Vi är jätte lika till sättet och jag tycker jätte mycket om henne :)
.
Åh gud vilken spännande match det var, Timrå-HV 71. 12 sek kvar så kvitterar Timrå. Och i förlängingen så vinner dom:) Och efter matchen blir alla hockeyfruar med sällskap bjudna på kvällsmat. Tackar tackar, gud vad jag har blivit bjuden på saker idag:)
Jag gillar Sundsvall!!
Kram /Marit

7 kommentarer:

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Låter som en väldigt bra dag. :)) Sov så gott. :)

Anonym sa...

Hörru du snygging Du får stanna kvar i Sundsvall nu tills på lördag för då har dom jätteviktig match och dom verkar ju vinna när du är med Marit. Tack för igår gulliga du. Kramen

Elin sa...

japp Sundsvall är grejer det ;), min sambo var på den matchen oxå, det är jag som jobbat med Carin :)

Barn & Inredning sa...

Hej Marit...

Kul att de vann...och det lät som en mysig dag med en god vän.

skålen var ju super fin...absolut TineK lookelike.

Marit du har en utmärkelse hos mig. Inget tvång att föra vidare...vill dok att du ska få den av mig...:)

Många kramar Malin

Stina sa...

Snygg skål.:-)
Stina

Anonym sa...

Tips:
http://www.letsdeal.se/deal/6249504

AnnaHelena sa...

Den skålen vill jag också ha! Den är jättefin!