onsdag 30 mars 2011

Onsdagens

Kavaj/HM

Tisha/Monki

Shorts/Lindex

Hej!

Jag grävde fram mina gamla slitna jeansshorts ur garderoben i morse. Funkar med strumpbyxor under just nu. Blev faktiskt fövånad att jag kom i dom. Löpturerna kanske håller på att ge resultat:)


Tack för alla åsikter om det här med bilder på barnen och att man inte kan vara säker på att man får ha sina bilder ifred. Jag har fått ett tips av Emma hur man ska göra för inte nån annan ska kunna "högerklicka" dina bilder. Jag lånar Emmas text så ni andra också ska kunna göra det. Jag måste prova det själv också. .


Gå in på design, lägg till en gadget HTML/Javascript & kopiera koden på hemsidan jag länkar till nedanför & klistra in den. Den röda texten kan du själv ändra efter tycke & smak! Här är länken.


Kram /Marit

10 kommentarer:

In my house sa...

Halloj, en perfekt outfit :) jag har fått jeans shorts till butiken, och har hunnit använda dom jättemycket, kul liksom att få piffa med strumpbyxor!!!!!

kramiz

josse

kjersti sa...

True beauty, chic mama♥

KLEM

Det vita dårhuset sa...

Tack för tipset!!
Måste in och berätta vad Maximilian sa i morse =)
Han sa till fröken att han ville minsann bara hem och spela med SIN Levis =)
Gulle dom!

Jenny sa...

Tack för tipset!! Ska genast prova!
Kram
Ps. Du är alltid lika fin!

BelovedbyLinda sa...

Snyyggtt!! som vanligt :))

Ha en fin dag!

Kram Linda

Jenni - Snickarsbacken sa...

Åh så vårigt! Du har så rara killar och visar så mycket fint. Tack för inspiration!

Jag prövade lägga in länken men fick det inte att fungera :( Hojta till om du kommer på hur man skall göra. De säkert uppskattat av många att ta bort möjligheten för folk att kopiera.

Ha en bra dag! h.Jenni

Anonym sa...

Du är så jäkla snygg älskade vän<3 Kram Carro

Villa Carl Larsson sa...

Du är så fin du Marit :) Skitsnyggt med shortsen!

Kram Josefin

enteskedvardag sa...

Snyggt vårigt! Tack för bra tips om foton.

kram Lotta

dame sa...

Bra idé! Originalt og tøft!