torsdag 9 december 2010

Torsdags-tips



Jag tycker det är super duper viktigt med bra hudvård. Och speciellt när man som jag börjar närma sig 30-strecket. Jag har länge använt Clinique, men jag var redo att prova nåt nytt. Och har nu jag använt Emma S serien i 2 mån, och jag är verkligen jätte nöjd. Den har jämförts med märken som bl.a Biotherm, fast med ett bättre pris. Rengöringen är min favorit, jätteskön ren och mjuk känsla efter tvätt. Serien säljs (såklart) på Åhléns. Tipselitips till er från mig ;)
.

”Emma S. är en helt ny hudvårdsserie som jag tagit fram med hjälp av en svensk kvalitetstillverkare – CCS. Med den här serien vill jag erbjuda kvinnor ett antal skönhets-produkter där allt jag tycker är viktigt för bra hudvård finns med. Produkterna ska vara effektiva och hålla vad dom lovar, dofta fräscht, kännas behagliga mot huden och gärna fylla flera funktioner. Jag har också lagt ner mycket arbete på att ta fram snygga och tydliga förpackningar som funkar bra både i badrummet och på resan. Nu har jag för första gången valt att själv starta ett bolag och satsa helhjärtat på en riktigt bra hudvårdsserie som jag vet ger synliga resultat" /Emma Wiklund


Kram /Marit

3 kommentarer:

The House of Antoinette sa...

Visst är produkterna bra!!! Har själv prövat rengöringen o den känns verkligen super...

Må så gott, Anette

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Håller med!! Har testat dom ett tag nu och känner mig supernöjd, sen är det bra priset en riktig bonus!

Trevlig helg, kram Madde!

Moodboardwithflowers sa...

Bra tips! För jag gillar verkligen Biotherm men inte deras pris!