torsdag 23 december 2010

God Jul


Ett riktigt upperstittar inlägg må jag säga.
Jag hade ju lovat att visa julkortet som vi till sist fick till.
-
Nu har vi fejjat klart här hemma. Granen är klädd, alla julklappar är inslagna, julmaten är inhandlad, skinkan är griljerad och jag och Mange njuter av en kopp glögg i soffan. Jag håller på att somna....men ändå.
.
Idag när jag slutade jobbet så tog vi en paus i julstressen och åkte till badhuset med grabbarna ett par timmar och lekte och hade skoj.
pojkarna tyckte det var superskoj och det var inte så mycket människor där vilket var vad vi hade hoppats på.
Kram /Marit

4 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Låter härligt mitt i julstressen. Önskar dig och din familj en riktigt god jul!

Kram Mimmi

Helena sa...

God Jul till dig och din familj!

På landet vid havet sa...

God Jul önskar jag er! Jättefina julkort!

Kram Mia

Call design sa...

God Jul!