fredag 3 december 2010

Nya kappan




Kappa/Åhléns
Halsduk/Åhléns
Skor/Nilsson

.Jag älskar min nya svarta kappa från Åhléns. Den är lite maskulin i snittet. Stor och lite tulpan-formad om ni förstår vad jag menar. Och mot ansiktet vill jag gärna ha lite färg så därför passar den röda sjalen perfa. Blusen under kappan ska ni självklart få se lite närmare på en annan gång ;)

Nu blir det lyxiga chokladbitar som jag köpt idag tillsammans med rödvin. Så himla gott. Det behövs inte mycket för att känna att det är helg.
.

Kram /Marit

6 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Så fin den var Marit :D
Ha en fin kveld!
Klem Jorid

Mina drömmars hus sa...

Snyggt.

Jag har satt in min lön på Åhléns
senaste månaderna, så mycket fint!

Ha en fin andra advent!
AC

Pieni Lintu sa...

Kappan är så vacker - du är också!! :)

Fröken Agnes sa...

Hej Marit!

Superfin kappa! Du verkar vara en kvinna med mycket god smak:)) Det är alltid lika kul att se dina nyinköp. Läser din blogg varje dag.

Trevlig helg!

Kram Jenny

Anonym sa...

Flott! /Elle

Signe 1 sa...

hej pinglan med snyggaste kappan!!

önskar dig en härlig 2:a advent!

kraam s