fredag 24 december 2010

Granen 2010

Levis står och beundrar granen i pjamasbyxorna

Granen

Jag har lite tid över mellan matfixet så jag passar på att visa er granen som äntligen blev klar igår kväll. I år fick granen stå i en loppis korg (Mange svor lite när han höll på) förra året stod den ju i en annan favorit. Men man måste ju byta lite emellanåt, eller hur..Pyntet går i rött, grått och vitt och kommer från Maileg, Hemtex och Åhléns.

Snart kommer mina föräldrar hit och firar jul med oss. Tomten kommer såklart också. Barnen leker för fullt i hela huset med klappar dom redan öppnat. Och jag försöker få dom att hålla sig på lekrummet så ingen ska ramla på nån bil.

Jag vill önska er en riktigt God Jul.

Kram /Marit

6 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Underbar gran! Önskar dig en fortsatt god jul!

kram Mia

Villa Björkenäs Backen sa...

Vilken härlig gran!
God fortsättning!
Kram

ååååååååå sa...

Hej!

Vilken fin gran!
Och mysigt med korgen! =)

GOD JUL!

Kram Verra

Susannes Saker sa...

Så julmysigt!
Ååå så fina julkorten var:)
God fortsättning/Susanne

Haze design sa...

Min sambo envisas med att granen ska gå i rött och guld då vi alltid annars inreder i kalla färger och silver. En riktig Disneygran ung :-)

Ett hus i vitt sa...

Så fin gran!! God fortsättning önskar jag dig vännen. Kram, Anette