torsdag 30 december 2010

Mitt 2010 i bilder

Januari

Februari

Barnkalas och kall vinter



Mars

Duktiga Magda och Susanne är hemma hos oss och gör ett reportage. Jag är hemma och är nyopererad.


April




Maj

Jag vinner tävlingen hos duktiga Hanna som fotar mig och min Mange i Vinterviken, Stockholm. Dom bilderna kommer jag att älska hela livet ut.



Juni
Semesterresa med familjen och stenläggningen börjar.


Juli

Semestermånad, men ingen latmånad för oss inte.




Augusti

Jag kör igång en bloppis på bloggen som blir väldigt populär:)


September

Våran efterlängtade dubbeldörr till terrassen kommer äntligen på plats. Jag börjar på ett nytt spännande jobb.



Oktober

Kylan kom snabbt. Tjejgänget tog en weekend i Bryssel.

November

Älskar när höstkläderna kommer in i butik. Äntligen får man klä på sig lite mer.



December


2010 har varit ett underbart år för oss. Reportage, resor, nytt jobb och ute i vår trädgård tog det äntligen fart och det hände en hel del under sommaren. Helt underbart. Både avkoppling och hårt jobb med andra ord. Precis vad jag gillar.

Sen så har bloggen tagit ännu mera fart. Ni är många som besöker min sida och det gör mig så glad. Jag älskar att man kan dela med sig av inspiration och att få ta del av er andra. Att lära känna likasinnade vänner genom datorn och när ni läsare kommer fram och säger hej till mig gör så glad.

Imorgon firar vi in det nya året med nära vänner, hummer, lax och fyrverkerier.


Gott nytt år kära vänner.
See you next year
.
Kram /Marit

19 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Vilken härlig resumë av året!!
Ha ett riktigt Gott Nytt År

HOUSE OF SVEA sa...

Gott nytt år Marit. Hoppas ni fåe en fin kväll. Vi hörs 2011 =)

Kram Anna

Hildas hem - Sofia sa...

Jättefina bilder! Det är förstå gången jag hittat hit och nästa år kommer jag att komma tillbaka! :)

Ett riktigt gott nytt år!

Malmkakan sa...

Härlig årskrönika i bilder!

Gott nytt år!

Kram,
Cecilia

Liza sa...

Så fina bilder!

Gott Nytt År!

Mvh Liza

Junitjej sa...

Vilken fin och trevlig blogg du har! Kul att få läsa om ditt 2010.
Jag önskar dig ett gott nytt bloggår!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej fina Marit,

Vilka ljuvliga bilder av året som gått!

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Kram/Jes ♥

Ett hus i vitt sa...

Gott nytt år till dig med vännen!!

Vilka mysiga bilder :-)

Kram o ha en trevlig kväll,
/Amette

Hem och Lycka sa...

Underbar resumé! Gott nytt år!

kram mia

Jordgubbar med mjölk sa...

Gott nytt år till er!

Nästa år MÅSTE vi se till att ses! Jag har kikat efter dig två gånger på Åhlens, men nix ingen Marit!

Ha en skön kväll, här vankas bubbel och hummer!

Kram M

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Ljuvliga bilder! Gott nytt år, kram!

Livet är Underbart sa...

Önskar ett gott nytt år med allt som det innebär=) Kram kram

Gårdsromantik sa...

(⁀‵⁀,) ✫✫✫
.`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
.•°*”˜˜”*°•.✫✫✫GOTT NYTT ÅR 2011

Önskar Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

LOPPISLIV sa...

Härlig årskrönika, tänk så mycket det ändå hinner hända på ett år. Nu har vi ett nytt orört och spännande år framför oss. Allt Gott Nytt 2011 önskar jag dig. Kram Paula

Rut och Signe sa...

Vilket härligt år för er. Huset ser mysigt ut och inspirarande bilder finns på din fina blogg. Gott nytt år, Marie

Anonym sa...

Hei Marit, og godt nyttår! Jeg synes du har en fantastisk vakker blogg, så herlige bilder og god tekst. Og så må jeg bare skryte av bildene av deg og mannen din, de var helt nydelige! Til inspirasjon for meg :)

De beste ønsker for det nye året!

Fru Fly * Heidi sa...

Takk for inspirasjon i året som gikk, jeg gleder meg til fortsettelsen. Godt nyttår til deg og dine. Klem fra Heidi

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej vännen!

GOTT NYTT ÅÅÅÅR!

Idag är jag inte så tuff. Började med bubblet kl 16 igår och somnade visst inte förrän kl 6 imorse. Upp 9. Hej och hå, tur att det bara är en gång om året;o)Få man ta sig en återställare, det är ju lördag? ;o)

Kraaaam Mia

DAHLARNA - Viktoria sa...

Wow vilket år! Bilderna på dig & Mange är ju helt underbara. Förstår att du kommer att älska dem resten av livet :-)! Vilket vackert hus ni bor i! Nu har jag lagt till både dig & svägerskan i min favoritlista :-)! Ha en bra dag!