lördag 10 september 2011

Lugg :-)


Yes. jag vågade äntligen min lugg. Har ju tjålat (tjatat) om denna lugg i ett år snart....

Men det är ovant även om jag är mycket nöjd med min nya look.


Idag åker jag och 15 av mina barndomskamrater till Tällberg i Leksand och bor på spahotell äter 3 rätters och dricker massor av vin. Inte fy skam va?

Hade hoppats att min klänning som jag beställde från Hm för 1.5 mån sen skulle ha kommit, men icke. Hur lång leveranstid får man ha egentligen???


Kram /Marit

22 kommentarer:

Villa Hemma sa...

Urtjusigt!
Har precis låtit min växa ut, men är sugen att klippa igen :)

Kram

Anonym sa...

Det var fresht, Marit- kledde deg utrolig godt. Litt vampete, det passer deg utmerket :) Kos deg i kveld, hørtes helt herlig ut! Drikk masser av vin, le masse og have fun! Klem fra Tonje

In my house sa...

SKITSNYGGT Bruttan =)=)=)

vitstil sa...

jättefin i lugg =)busigare !!

Anna E sa...

Snygging!!! =)

emmelisvitahem.webblogg.se sa...

Läckert!!

emmeli

Coolaannna sa...

Låter mysigt med spa...och så många "gamla" barndomsvänner. Roligt att man håller ihop.

Luggen blev apfin :) Du gör succé i Leksand :)

Ha en trevlig helg!

Kram Anna

Linda sa...

fint det blev med lugg. Låter inte helt fel med spahotell :)

Fin helg
-Linda

Anna sa...

Passar dig jättebra!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ah vad snyggt det blev!! Friskt vågat!!
Ha en skön kväll på spa!!

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Oh å snygg du är i lugg!!!

Jag har velat fram o tillbaka ett tag nu lugg inte lugg ...

nu blev jag riktigt sugen!!!

Kram

Barn & Inredning sa...

Sååå snyggt!! Du passar i det så jäkla bra!...Våglig som bara den.

Ha nu en skön helg med dina kamrater...njuuuuut som bara den :)
Kram Malin

Jennie-Inredningsglad småbarnsmamma sa...

Jättefint!

Nallebr.. sa...

Du är super snygg i lugg!!
passar dig perfekt:)
ha en trevlig helg!

Lisa sa...

Verkligen snyggt!

Jag är också trött på Hm's leveranstider. Så trött så jag mailade kundtjänst och klagade lite. Fick snabbt svar därifrån iaf och de skrev att de skulle skicka ett presentkort på posten. Men det har inte heller kommit ;-)

Julias vita drömmar sa...

Godmorgon!

Fick man vara sådär snygg eller?
Wooooow! SÅ SÅ himla snygg är du i din lugg!

Hoppas ni hade det alldeles underbart!

Kramar/Julia

Två systrar sa...

RIKTIGT snyggt!! Jag klippte också lugg för flera år sedan men en tradig virvel gjorde att den inte blev så snygg som jag hade hoppats :-) Hoppas du fick en härlig kväll! Kram C

Unknown sa...

WOW! Skitsnyggt med lugg!

Moodboardwithflowers sa...

Supercute!

Anonym sa...

Du strålar! Luggen blev pricken över i :-) Vilken gåva att ha så många vänner. Hoppas du fick en energikick till helg. Kram, Stina

Radhusdrömmar sa...

Snyggt!!!
Hoppas att ni haft en fin helg, låter väldigt roligt.

Kram

Anonym sa...

Hej!

Ville bara säga att jag tycker du är skitsnygg i håret, nästan lite avensjuk på ditt fina hår! :)Skulle hemskt gärna vilja veta vad din färg heter eller vad det är för tillverkare på färgen, något du skulle vila avslöja här? :) Ha det bra! // L