fredag 29 april 2011

Slappar-Fredag

Topp i mockaimitation/HM , Tisha/Acne, Chinos/Lindex , Sneakers/Puma

Hej på er.

Idag kör jag slappar Fredag med sneakers. Ibland vill man vara extra snygg i extra höga klackar men inte idag. Jag visste att det skulle bli extra stressiga timmar på jobbet. Jag jobbade bara fram till lunch och vi byggde upp en ny badvägg med snygga bikinis och då blev det skön-byxor, skön-tröjor och skön-skor.

Kommer ni ihåg att jag skrev att min kollega Erika slutade förut? Jag har ju fått en ny sidekick som jag glömt att berätta om:)En kille som heter Hensh. Han är skit cool och duktig och vi har asroligt på jobbet. Han är liksom manlig och kvinnlig i ett och samma skal. Vi klickade från första stund, och det känns så skönt att äntligen ha nån att bolla idéer med igen.


Kram /Marit

7 kommentarer:

Hemmavid sa...

Härligt att ha kollegor som man trivs med - då går det mkt lättare att jobba!

Ser skönt och avslappnat ut med din outfit idag! Själv har jag gått omkring i snickarbrallor hela veckan (har haft påsklov och renoverat farstun...)

Kramen Jenny

Kviddevitt sa...

Jag tror bestämt du får åka upp på min lista tillsammans med Nicole Richie och Kate Moss ;) Grymt snyggt!!!!!

vår lille verden sa...

pene klær!Asroligt?!Morsomt uttrykk:O))klem

designofluna sa...

Skönt när man hittar någon som det funkar bra med.
Ha en skön valborg
Kram Malin

kjersti sa...

Looking good, mama;)!!
Mener du tøfler som i innesko, eller har tøfler en annen betydnig i Sverige??
Jeg bruker ikke noe spesielt på sommeren, men har flere av skinnvariantene fra danske Bisgaard:)

Håper dere får en fiiiin helg,
god klem♥

Marie sa...

Hej Marit!
Vilket fantastiskt hus ni har!
Jag såg det i tidningen Lantliv och blev så förtjust. Jag skulle vilja fråga om ni har målat kaklet i köket och i så fall om du kan rekommendera det och hur ni gick tillväga.
Mvh Marie Borgström

My Secret Rooms sa...

Du har så jättesnygga kläder, jag blir riktigt inspirerad!