måndag 11 april 2011

Jag och Maximilian


Foto: Magdalena Björnsdotter



Hej på er!




Tack för alla snälla hälsningar och mail angående reportaget hemma hos oss. Jag blir faktiskt alldeles rörd. Jag har varit glad hela helgen över det här och idag kom jag på mig själv att tycka att jag var ganska fjantig som gick runt och var lycklig över ett reportage...... men jag är det ändå;)

Nu kan jag ju visa er bilderna som inte kom med i Lantliv. Och dessa bilder på mig och Maxen i köket tycker jag så mycket om. Maximilian var hemma och var sjuk den här dagen då vi fotade inomhus, så han fick vara med. Jag tror nog att Lantliv höll på att ta med nån av dessa bilder eftersom det stod nånting om det i texten. Det var säkert en bildtext som smugit sig in felaktigt när dom valde bort bilden och tog nån annan. Men det är klart ni ska få se dom ändå.

Kram /Marit

11 kommentarer:

Room of karma sa...

Riktig fin bild! så levande.

kram CC

Livet på landet sa...

Underbar bild med en solglimt på golvet & bara fötter..somrigt!
Kram Helena

Villa Carl Larsson sa...

Verkligen en helt fantastisk bild :) Man blir glad av den, glad av att se er tillsammans. Klart du ska vara glad över det fina reportaget om er och ert hem. Det hade jag varit. Mallig upp över öronen :)

Kram Josefin

LILLA MÖBELVERKSTAN sa...

Hej Marit!
Gud vilket fint reportage om ert hem i Lantliv!! Ni har så superfint, och vilka härliga bilder på dig och pojkarna! Jag brukar läsa din blogg, men har inte kommenterat tidigare... ville bara säga att jag älskar din stil och att reportaget var väldigt fint!
Hälsningar
Victoria

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Men oj vad kul!!! Man FÅR var mallig!! :)

Hem och Lycka sa...

Grymt fina bilder och ett jättefint reportage, grattis!

kram Mia

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Härligt att ha så fina kort på sig själv och sin son. :)) Kram

me and alice sa...

Ni är så fina Marit och det var så roligt att få göra reportaget hemma hos er i ert vackra hem!!
Hihi texten blev nog så för att jag hade just den bilden på näthinnan när jag skrev...
Hoppas vi ses snart!
kramis Susanne

Lantliv och Loppis sa...

Det är verkligen ett superfint reportage med massor av härliga bilder! :)

Ha det fint!
Kram Jennica

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

fICK TIDNINGEN REDAN FÖRRA VECKAN MEN LÄSTE FÖRST IDAG.
Så fint ni har det och det är klart att du kan vara glad!
Ni har så fint hos er!

Ha en fortsätt bra eftermiddag och kväll!

Kram

Erika sa...

Vilka fina bilder. Ska köpa mig Lantliv när den kommer. Kram