onsdag 20 juni 2012

Klänning fast nu som gäst :-)


 Dessa 2 kommer från Shopruche.com

 Och denna ljuvliga skapelse kommer från Minna.uk, samma ställe som min brudklänning




Den 11/8-2012 gifter sig Manges snygga syster Millan med sin coola kille Tobias, med på bilden är även deras lilla dotter och grabbarnas lillkusin, Tuva.
Längtar hur mycket som helst. Vem tycker inte om att gå på bröllop.....
Nu är klänningsjakten igång för fullt, hahaha. Inte lika intensivt som bröllopsklänningen tack gode gud. Men jag älskar att sitta framför datorn och plöja igenom en massa nätsidor. Dessa 3 ligger på topp just nu. Mange ska ha på sig sin blåa fina kostym såklart. Så jag vill ju matcha hans fina stil och jag tycker alla tre gör det.

Kram /Marit

5 kommentarer:

Anna sa...

Jättefina alla tre men jag blev förälskad i den första!!! :-)

Anonym sa...

du kommer va ursnygg i vilken du än väljer men jag lägger min röst på den första!

Anonym sa...

Den sista var underbart fin!

Lena sa...

Röstar på den första...tror jag, eller den sista...

Anonym sa...

Den sista helt klart! Underbar!