torsdag 21 juni 2012

Glad midsommar

Diadem/Indiska
Hårband med röda rosor/Lindex barn avdelning
Hårband med vita prästkragar/HM


Nu har jag plötsligt 3 olika håraccessoarer att välja bland, och detta tack vare tips från er.
Jag älskar er, det vet ni va ;-)

Imorgon på midsommarafton åker vi till stugan och myser vid bryggan, äter god mat och njuter. Älskar midsommar i mitt vackra Dalarna. Sen laddar vi upp för en av årets roligaste fester. Våran årliga tävlings och party dag, midsommardagen på kråkmyra loge här i vår by. I år har vårat lag varit väldigt seriösa och tryckt upp tröjor :-) Vi vinner lätt!!

Kram /Marit

5 kommentarer:

Den där Marie sa...

Dalarna är väl sinnebilden av midsommarfirande! :)

Ha en härlig helg!

Kram Jonna

Jessica sa...

Önskar er en fin Midsommar
Kram

Anonym sa...

Hej Marit! Blev helt förälskad i webshoppen du tipsade om shoprusche , jag bara undrar om du vet vad frakten blir till Sverige? Ifall du beställt tidigare ? Jag kunde inte klura ut det på deras sida, där fanns så mycket vackert ju! Många kramar Sofie

Anonym sa...

Snygg-Marit vad tycker du om Ikeas kollektion blue/blå? Jag köpte precis en av fåtöljen ur kollektionen kram Tina

Marits vita skrin sa...

Sofie:

Jag tror frakten gick på ca 300:-

Tina: Gissa!!! :-) love it.
Har spanat in flera kuddar som jag nästan måste ha, både sitt kuddar och vanliga. Sen har jag oxå tittat på en vit stol med blå sittkudde..... Mmmmm säger jag bara. En collektion helt i min smak såklart.

Kram /Marit