fredag 15 juni 2012

Bröllopsklänning

 


Bilderna är tagna 30 min innnan vigsln och jag håller på att kissa på mig av nervositet

Här är klänningen igen.

 Jag har beställt den från England och du kan hitta den HÄR.
 Jag har gjort en liten ändring på den, jag gjorde urringningen lite djupare. 
Jag verkligen ÄLSKAR den. Allt ifrån mönstret, längden på ärmen, den markerade midjan, att den är lite transparant, stilen/snittet och att den är ojämn i kanterna.
 Min drömklänning helt enkelt!

Den kostade ca 3000:- och jag skulle absolut kunna ha den igen med en skinnjacka och grova boots :-)
Clogsen kommer från Nilsson, väldigt skön och dansvänlig klack på 7,5 cm.

Kram /Marit

9 kommentarer:

Carola sa...

oooo så fin du är!
Och visst är det roligt med bröllop!
Kram!

Två systrar sa...

VACKRA Marit!! Hoppas vi får se fler bilder snart. Det är snart ett år sen jag stod dr och var kissnödig :-) Kram Charlotte

In my house sa...

SNYGGARE ÄN SNYGGAST; puss och lycka till..... Stor kram josse

Snögården sa...

Underbart vacker!!!
Kram

Therese sa...

Såå fin du är...

Loella sa...

My oh my!
Vilken fin blogg du har...har suttit nu och läst tillbaka om ditt bröllop!
Fantastiskt på alla sätt och vis verkar det ha varit, planeringen, dekoren, kläderna, temat, vännerna...ja allt...LYCKA !!

Lägger dig i mina favoriter och ser fram emot att följa dina framtida inlägg.

Kramar från Loellan

Anonym sa...

Otroligt fin klänning på en fin tjej :)
Ni ser ut att ha haft ett helt otroligt fint bröllop med mycket kärlek och glädje. Tur med vädret hade ni också :)

Ha en fortsatt skön sommar!
// Nilla

Johanna sa...

Aah! Grattis till bröllopet, ni var helt supervackra. Förstår att ni fick en lyckad dag.
Hade själv tänkt beställa en klänning från den sidan, hur var den i storlek? Stor eller liten?
Lycka till!!

Marits vita skrin sa...

Hej Johanna.

Jag hade jätte bra kontakt med Minna som driver sidan och jag mailade mina mått så henne och hon hjälpte mig att få rätt storlek.... :-)

Kram /Marit